Η Netflix Inc. γνωστοποίησε και επίσημα στους εργαζόμενους της πως στη πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου θα εισαχθεί νέο οικονομικότερο πακέτο συνδρομών που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022. Επιβεβαιώθηκε έτσι η φημολογία που ήθελε την εισαγωγή των διαφημίσεων στο Netflix, λόγω των δυσκολιών που εμφανίστηκαν το 2022.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά την πτώση κατά 40% της μετοχής του Netflix εξαιτίας της αναστολής της δραστηριότητας της πλατφόρμας στη Ρωσία λόγω της εισβολής στην Ουκρανία και την σταδιακή κατάργηση των lockdown που πάρθηκαν για να αντιμετωπιστεί η πανδημία του κορονοϊού και που επέφεραν μεγάλη πτώση των συνδρομητών της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με τους New York Times η ενημέρωση των εργαζομένων έγινε με σημείωμα της εταιρείας. Το σημείωμα ανέφερε επίσης πως το νέο σύστημα συνδρομής θα εισαχθεί τους τελευταίους μήνες του 2022, ενώ επιβεβαιώνει και μια ακόμα αλλαγή που είχε γίνει γνωστή, αυτή της κατάργησης της ανταλλαγής κωδικών των λογαριασμών.

Οι NYT έχοντας εξασφαλίσει τις πληροφορίες που ανέφερε το σημείωμα, αναφέρουν πως σε αυτό τα στελέχη της εταιρείας, επικαλέστηκαν άμεσους ανταγωνιστές της εταιρείας, όπως την Hulu και το HBO και τονίζουν πως “κατάφεραν να διατηρήσουν ισχυρές επωνυμίες, ενώ προσφέρουν μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Κάθε μεγάλη πλατφόρμα ροής, εξαιρουμένης της Apple, έχει ή έχει ανακοινώσει μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές σε χαμηλότερες τιμές.” Παραδείγματος χάρην το πακέτο συνδρομής του HBO Max χωρίς διαφημίσεις κοστίζει 15 δολάρια, ενώ το αντίστοιχο με διαφημίσεις κοστίζει 10 δολάρια.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Reed Hastings, CEO της Netflix Inc. ήταν για χρόνια κάθετος στην εισαγωγή των διαφημίσεων στην πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, ωστόσο υποχώρησε τελικά λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από τις υπόλοιπες πλατφόρμες.

Συγκεκριμένα σε παλαιότερη του συνέντευξη είχε δηλώσει πως “Όσοι ακολουθούν το Netflix, γνωρίζουν, ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας των διαφημίσεων και υπέρ της απλότητας της εγγραφής. Ωστόσο, όσο και να υποστηρίζω αυτό, υποστηρίζω ακόμη περισσότερο το δικαίωμα επιλογής των συνδρομητών. Και το να επιτρέπεται στους καταναλωτές, που θέλουν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, βγάζει νόημα” αφήνοντας υπόνοιες πως οι διαφημίσεις θα έμπαιναν ούτως η άλλως στο μέλλον.

Ειδήσεις σήμερα:

Η Ευγενία Σαμαρά μαντεύει ποιοι είναι κάτω από τις μάσκες του “Masked Singer” (vids)

Τέλος εποχής μετά από 21 χρόνια για το θρυλικό iPod της Apple

Με το βλέμμα στον τελικό της Eurovision η Αμάντα – “Θα έρθω με δύναμη” (vids)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις