Η Μαρία Καβογιάννη παραχώρησε μια συνέντευξη στο περιοδικό Madame Figaro και μίλησε μεταξύ άλλων για το “Maestro” και τις σκληρές σκηνές βίας που γύρισαν.

Η αγαπημένη ηθοποιός δέχτηκε αμέτρητα μηνύματα αγάπης και θαυμασμού για τον ρόλο της στη συγκλονιστική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, στην οποία υποδύεται την σύζυγο ενός βάναυσου άνδρα που την κακοποιεί.

Ερωτηθείς για τον αν ο δραματικός ρόλος χρειάζεται άλλη προετοιμασία, η Μαρία Καβογιάννη απαντά: Η σωστή προετοιμασία είναι ο κοινός παρονομαστής για να ερμηνεύσεις κάθε ρόλο.

Θεωρώ την κωμωδία πιο δύσκολη υπόθεση επειδή αυτό που θα σε κάνει να γελάσεις πρέπει να είναι αυθόρμητο και αβίαστο, χωρίς επιτήδευση. Και στις δύο περιπτώσεις, πάντως, χρειάζεται να αισθάνεσαι απόλυτα αυτό που καλείσαι να ερμηνεύσεις – δεν μπορείς να το προσεγγίσεις μηχανικά ή μόνο εξωτερικά.

Και στα δύο, βέβαια, χρειάζεσαι βοήθεια από τους συνεργάτες σου. Το καλό σενάριο, οι καλοί ηθοποιοί, ο καλός σκηνοθέτης, όλα αυτά σε κάνουν να νιώθεις καλά και σε βοηθάνε να ερμηνεύσεις τον ρόλο σου, είτε πρόκειται για κωμωδία είτε για δράμα”.

Πόσο δύσκολο είναι να γυριστεί μια σκηνή ωμής βίας

“Η δυσκολία τους, τουλάχιστον για μένα, είναι ότι αυτό που εγώ το ζω ως μέρος του γυρίσματος υπάρχουν γυναίκες που το ζουν ως πραγματικότητα. Ο πόνος σου είναι ότι κάποιοι αυτό το ζουν στ’ αλήθεια. Πονάνε στ’ αλήθεια. Και αυτό σου δημιουργεί μια κραυγή πόνου. Παρόλο που εγώ δεν το έχω υποστεί ποτέ, ξέρω και ξέρουμε όλοι ότι συμβαίνει και μάλιστα παντού γύρω μας.

Όταν στο Maestro ο πατέρας δέρνει τον γιο και τη μάνα, ξέρεις ότι αυτή η σκηνή κάπου συμβαίνει στ’ αλήθεια. Παράλληλα, την ώρα του γυρίσματος είναι έτσι οι ηθοποιοί, η σκηνοθεσία, οι φωτισμοί, ακόμη και ο χώρος, που σε υποβάλλουν και σε κάνουν να το ζεις στ’ αλήθεια” τόνισε.

Για το αν αυτές οι σκηνές κατάφεραν να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο πάνω στο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας περισσότερο από ότι τα δελτία ειδήσεων, η Μαρία Καβογιάννη υπογραμμίζει:

“Ναι, πιστεύω ότι με τη μυθοπλασία ο θεατής βλέπει καθαρά το γεγονός και, επειδή το συνδέει και με άλλα γεγονότα μέσα στην αφήγηση, επηρεάζεται και ευαισθητοποιείται περισσότερο.

Το διαπιστώνω και από αυτά που γράφονται για τις σκηνές αυτές, πράγματα πολύ ουσιαστικά και συναισθηματικά φορτισμένα.

Το έζησα και όταν μια γυναίκα με αγκάλιασε μέσα στον δρόμο και άρχισε να κλαίει – ή, μάλλον, αρχίσαμε να κλαίμε και οι δύο. Είναι κρίμα να ενώνονται οι άνθρωποι σ’ αυτά και όχι στη χαρά”.

Ειδήσεις σήμερα:

Ελεύθερη χωρίς περιοριστικούς όρους η 15χρονη που κατηγορείται για συμμετοχή στον βιασμό στο Ίλιον

Ανατριχιαστικές μαρτυρίες στη δίκη για το Μάτι – “Κουβαλούσαμε τον νεκρό πατέρα μου μέσα στη θάλασσα”

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις