Fuel Pass: Ένα από τα ζητήματα της καθημερινότητας που αποτελούν “αγκάθι” για τους πολίτες είναι η ακρίβεια, που ολοένα αυξάνεται.

Το ράλι αυξήσεων δεν έχει τελειωμό και όπως φαίνεται, έπεται και συνέχεια. Η κυβέρνηση, στα πλαίσια της αντιμετώπισης της ακρίβειας έχει αποφασίσει να προβεί σε νέες παρεμβάσεις.

Κάποιο ωστόσο εμφανίζονται πολύ προβληματισμένοι για την κίνηση αυτή, λόγω του ότι θεωρούν ότι κάτι τέτοιο θα ήταν ελάχιστα αποτελεσματικό σε αυτή τη φάση.

Την ίδια άποψη έχουν και οι επιχειρηματίες και οι ιδιοκτήτες των πρατηρίων καυσίμων, οι οποίοι διαμηνύουν ότι μέτρα όπως η επέκταση του Fuel Pass δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

Αν ο πληθωρισμός δεν “φρενάρει”, με τέτοιου είδους μέτρα δεν αντιμετωπίζεται το πρόβλημα, αφού τα ποσά είναι μικρά και θεωρούνται “σταγόνα στον ωκεανό” μπροστά στο κύμα ακρίβειας.

Ο πληθωρισμός ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, όχι μόνο δεν πρόκειται να μειωθεί, αλλά θα εκτοξευθεί σε επίπεδα ρεκόρ. Για την ακρίβεια,  θα πλησιάσει το 12%. Αν συμβεί αυτό, θα πρόκειται για ρεκόρ 29 ετών.

Το φυσικό αέριο, τα καύσιμα και το ηλεκτρικό ρεύμα είναι αυτά που θα επηρεαστούν περισσότερο.

Στα πλαίσια αυτά, οι επιχειρηματίες δηλώνουν τρομερές ζημιές και μείωση κερδών και ζητούν ενίσχυση και οργανωμένο σχέδιο δράσης.

Τα επόμενα βήματα για το Fuel Pass

Στα πλαίσια αυτά, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να κάνει νέες ανακοινώσεις μέσα στον Ιούνιο για την επιδότηση στα καύσιμα.

Μελετάται η επέκταση του Fuel Pass το οποιο θα δοθεί σε περισσότερους πολίτες με διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων.

Πιθανόν είναι να αποφασιστεί επέκταση της επιδότησης στην αντλία και στη βενζίνη, με 25 – 30 λεπτά το λίτρο.

Σχετικά με το diesel κίνησης, η επιδότηση θα συνεχιστεί, πιθανόν με μεγαλύτερο ποσό.

Ειδήσεις σήμερα:

Ο Μαρτίκας “ξεσπαθώνει” για τη Βρισηίδα – “Δεν με νοιάζει αν θα μείνει” (vid)

Club sandwich με τόνο, ντομάτα και μαρούλι

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις