Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».

Ο υφυπουργός Υποδομών χαρακτήρισε εξαιρετικά σημαντικό το έργο που ξεκινά από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης ως τον αντίστοιχο στην Ειδομένη, ενώ ιδιαίτερα για το τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής.

Όπως εξήγησε, “με την εγκατάσταση  σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων, μεγιστοποιείται η ασφάλεια, η άνεση και η μεταφορική ικανότητα του σιδηροδρομικού δικτύου προς τη γειτονική χώρα και τα υπόλοιπα Βαλκάνια”.

Μάλιστα, τόνισε ότι με την ολοκλήρωση του έργου, ο πλήρης εκσυγχρονισμός της μονής, ηλεκτροκίνητης, πλέον, σιδηροδρομικής γραμμής ανοίγει τον δρόμο για τα διεθνή δρομολόγια που, όπως σχολίασε ο Υφυπουργός, “εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτος”.

Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα

Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.

“Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο”, τόνισε ο Υφυπουργός.

Ο Γιώργος Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό, το μεγάλο αυτό πρόγραμμα επιβεβαιώνει την “απόφαση για ανάπτυξη και βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου, ενός φιλοπεριβαλλοντικού και πράσινου μέσου μεταφοράς» και πρόσθεσε ότι: «τα μεγάλα έργα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ύψους 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν ξεκινήσει και αποτελούν αντικείμενο  ενδιαφέροντος από πολλές μεγάλες εταιρίες της Ελλάδας και του εξωτερικού”.

Δεν έχουν ξαναγίνει σε αυτούς τους χρόνους τόσα πολλά έργα

Βασική αρχή της κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως σημείωσε, είναι τα έργα που προκηρύσσονται να έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι ως κυβέρνηση «πήραμε μία πολιτική πρωτοβουλία και αλλάξαμε τον τρόπο που θα δημοπρατούμε τα δημόσια έργα» εξηγώντας ότι «μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου οι διαδικασίες γίνονται πιο γρήγορα».

Ξεκάθαρο δείγμα αυτής της αλλαγής είναι, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «αυτό που καταφέραμε με τους διαγωνισμούς ΣΔΙΤ για το FlyOver και το «Καλαμάτα -Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη». Έχουμε ήδη προσωρινό ανάδοχο, αλλά και το τμήμα του ΒΟΑΚ που προχώρησε μέσω ΣΔΙΤ θα έχει επίσης προσωρινό ανάδοχο τις επόμενες ημέρες» και πρόσθεσε «δεν έχουν ξαναγίνει σε αυτούς τους χρόνους τόσα πολλά έργα».

Δεκάδες τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη, δεν πρόκειται εικονική πραγματικότητα

Μάλιστα, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στην τιτάνια προσπάθεια που γίνεται στην περιοχή όπου τα έργα είναι μεγάλα και πολλά.

“Δεν πρόκειται για εικονική πραγματικότητα, μπορούμε όποτε θέλετε να περπατήσουμε στη Θεσσαλονίκη και να δούμε τα εργοτάξια που έχουν στηθεί” τόνισε και ανέφερε τα έργα που γίνονται στην περιοχή, όπως το «Θέρμη-Γαλάτιστα», το «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας, την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού, την οδική σύνδεση του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Φιλύρου, τα αντιπλημμυρικά έργα, την ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου, τις 17 σχολικές μονάδες, αλλά και τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, που δημοπρατείται, καθώς βρίσκεται στο πακέτο των 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

“Εμείς τα προκηρύξαμε όλα αυτά τα έργα, εμείς θα τα παραδώσουμε”, τόνισε με έμφαση ο Υφυπουργός.

Προσλήψεις στον ΟΣΕ, επαναδιαπραγμάτευση σύμβασης με ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν “αποικιοκρατικού χαρακτήρα” και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.

Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».

Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.

“Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση” υπογράμμισε.

Ειδήσεις σήμερα:

Συμμορία είχε “αδειάσει” 75 καταστήματα σε Αθήνα και επαρχία – Στο σκαμνί και 5 ανήλικοι (pics&vid)

Τριήμερο πένθος για το θάνατο του Χρήστου Σαρτζετάκη – Με τιμές αρχηγού κράτους η κηδεία

Η σπαρακτική ανάρτηση της συντρόφου του Πάνου Νάτση – “Θα σ’αγαπάω κάθε μέρα…”

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις