Για όσα άλλαξαν στον ελληνικό σιδηρόδρομο μετά τα Τέμπη μίλησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Δημήτρης Κουτσιαύτης.

«Όταν συνέβη το δυστύχημα των Τεμπών υπήρξε ένα χρονικό διάστημα που δεν λειτουργούσε ο ελληνικός σιδηρόδρομος. Μετά έγινε μερική επανεκκίνηση, πήγαινε με χαμηλές ταχύτητες, με λιγότερα δρομολόγια, με δύο σταθμάρχες εκατέρωθεν. Μετά την κακοκαιρία Daniel που έπληξε το σιδηροδρομικό δίκτυο, το πρόβλημα παραμένει στον Βόλο και αναμένουμε ποτέ Θα επανέλθει η γραμμή εκεί. Από τον ΟΣΕ αναφέρουν για τέλη του 2025. Φανταστείτε μετά το Δομοκό, επειδή εκεί υπήρξε κατολίσθηση, βροχή, έπεσαν χώματα πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή. Δεν εκτελούσαν δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη. Πήγαιναν μέχρι Λιανοκλάδι και μετά έφευγαν με λεωφορεία. Ξεκίνησαν τα δρομολόγια στον άξονα πάλι Αθήνα – Θεσσαλονίκη τέλη Δεκεμβρίου», ανέφερε.

«Όσον αφορά τη φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση, ότι δεν γινόταν τα τελευταία χρόνια, έγινε μέσα σε 3-4 μήνες. Είδαμε βελτίωση της υποδομής σε αυτό το κομμάτι. Η εμπιστοσύνη του κόσμου μερικώς έχει επανέλθει στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο», καταλήγει.

Ειδήσεις σήμερα:

Μια δύσκολη μέρα για την κυβέρνηση και το Μαξίμου

Απεργία 28/2: Σε κλοιό κινητοποιήσεων η χώρα – Ποιοι κλάδοι συμμετέχουν – Μετ’ εμποδίων οι μετακινήσεις με ΜΜΜ

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις