Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ σε Αθήνα και Πειραιά – Γιατί αντιδρούν οι οδηγοί με την απόσυρσή τους (φωτογραφίες)

Από σήμερα οι γραμμές 17 και 20 αντικαθίστανται από ηλεκτρικά λεωφορεία

Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ σε Αθήνα και Πειραιά – Γιατί αντιδρούν οι οδηγοί με την απόσυρσή τους (φωτογραφίες)

Τα τρόλεϊ που όλοι αγαπήσαμε και συνηθίσαμε στις πόλεις των Αθηνών και του Πειραιά κάνουν τα τελευταία δρομολόγια τους. Μία εποχή που τελειώνει αλλά όπως φαίνεται οι οδηγοί τους αντιδρούν.

Μιλώντας στο DEBATER ο αναπληρωτής γραμματέας. Ένωσης εργαζομένων Ο.ΣΥ-ΗΛΠΑΠ, Νίκος Αποστολάκος, διευκρινίζει ότι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ο πρώην ΗΛΠΑΠ ήταν ένας οργανισμός που πρόσεχε πολύ τον εργαζόμενο για να μπορεί να κάνει καλύτερα την δουλειά του με όρεξη, αφού δεν θα ένιωθε αδικημένος από τα εργασιακά και να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη. Άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει το τρόλεϊ στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά θεωρείται ένα μέσο συγκοινωνίας συνυφασμένο με τις δύο μεγάλες πόλεις. Παρά τα προβλήματα που υπάρχουν στους δρόμους της πρωτεύουσας κινούνται 140 οχήματα καθημερινά για την παραγωγή του συγκινωνιακού έργου που αντιστοιχεί στα ιστορικά τρόλεϊ», τονίζει.

Η πρόταση να παραμείνουν τα νέα τρόλεϊ στους δρόμους

Οι εργαζόμενοι όπως αναφέρουν έχουν καταθέσει πρόταση για νέου τύπου τρόλεϊ μέσα στην πόλη που μπορούν να λειτουργήσουν εικοσιτετράωρο χωρίς να χρειαστεί να φορτίσουν την μπαταρία τους.

«Τώρα σαν εργαζόμενοι στα τρόλεϊ έχουμε καταθέσει πρόταση για ανανέωση του υπάρχοντος στόλου με οχήματα νέας τεχνολογίας IMC, με κεραίες τα οποία θα βοηθήσουν στο πλάνο του υπουργείου για 24ωρη λειτουργία το σαββατοκύριακο, αφού μπορούν να εργαστούν ολόκληρο το 24ωρο χωρίς να αποσυρθούν για να φορτίσουν την μπαταρία τους», επισημαίνει.

Το τρόλεϊ πρέπει να παραμείνει στους δρόμους της πρωτεύουσας

Οι εργαζόμενοι αλλά και οι πολίτες όπως υποστηρίζουν πρέπει να μείνουν τα τρόλεϊ και: «για συναισθηματικούς λόγους γιατί Αθήνα = τρόλεϊ και τρόλεϊ = Αθήνα. Δεν μπορεί για όλα να φταίει το τρόλεϊ. Κάπου κάνει καλό. Είναι το πιο οικολογικό μέσο συγκοινωνίας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ