Τελικός Κυπέλλου – Αυτοί οι σταθμοί της ΣΤΑΣΥ κλείνουν αύριο με εντολή της ΕΛΑΣ
Οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση
Τελικός Κυπέλλου: Με εντολή της Αστυνομίας αύριο Σάββατο 22-05-2021, θα κλείσουν στις 17.30 οι σταθμοί ΣΤΑΣΥ “Ειρήνη” και “Νεραντζιώτισσα” λόγω της διεξαγωγής του Κυπέλλου Ελλάδας στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες
Για όσο διάστημα παραμείνουν κλειστοί οι δύο σταθμοί οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση για τους επιβάτες.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις