Συναγερμός σήμανε καθώς εκκενώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 22/4 συρμός του Μετρό στον Κορυδαλλό.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες εκκενώθηκε συρμός του Μετρό στον Κορυδαλλό στις 15:55 λόγω τεχνικής βλάβης, με τις αρμόδιες Αρχές να ενημερώνουν τον κόσμο να βγει από τον συρμό.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις