Κόρινθος: Ακρωτηρίασαν κι εγκατέλειψαν σκύλο μπροστά σε εκκλησία

Έκκληση για τον εντοπισμό των δραστών

Κόρινθος: Ακρωτηρίασαν κι εγκατέλειψαν σκύλο μπροστά σε εκκλησία

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται ένα σκυλάκι που έπεσε θύμα πρωτοφανούς αγριότητας από αγνώστους στην περιοχή της Κορίνθου. Το άτυχο ζώο εντοπίστηκε βαριά τραυματισμένο κοντά στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη στην κοινότητα Καλλιθέας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, περαστικοί βρέθηκαν μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα, αντικρίζοντας τον σκύλο αιμόφυρτο και ακρωτηριασμένο. Οι δράστες φέρεται να χρησιμοποίησαν αιχμηρό αντικείμενο για να ακρωτηριάσουν το ένα του πόδι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκλονιστικές είναι οι δηλώσεις του υπευθύνου του δήμου Κορινθίων για τα αδέσποτα ζώα, Γιώργου Ρουμελιώτη, ο οποίος ανέφερε πως οι δράστες επιχείρησαν αρχικά να κόψουν το άκρο σε υψηλότερο σημείο, πιθανότατα με τη χρήση μπαλτά, και, αφού απέτυχαν, ολοκλήρωσαν την πράξη τους χαμηλότερα στο πόδι.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε πως η ουρά του ζώου είχε κοπεί σε προγενέστερο χρόνο, με το τραύμα να παρουσιάζει ήδη σοβαρή μόλυνση.

Εθελοντές κινητοποιήθηκαν άμεσα για τη διάσωση του ζώου. Λόγω των αβάσταχτων πόνων, κρίθηκε αναγκαία η χρήση αναισθητικής κρέμας στις ανοιχτές πληγές προκειμένου να καταστεί δυνατή η ασφαλής μεταφορά του σε κτηνιατρική κλινική.

Οι τοπικές αρχές και φιλοζωικές οργανώσεις απευθύνουν δημόσια έκκληση σε οποιονδήποτε διαθέτει πληροφορίες για το περιστατικό ή τον ιδιοκτήτη του σκύλου να επικοινωνήσει με την Αστυνομία. Στόχος είναι η ταυτοποίηση και η παραπομπή στη δικαιοσύνη των υπαιτίων αυτής της κτηνωδίας.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ