Τέμπη: Κατεπείγουσα έρευνα ώστε να διερευνηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις υπό τους οποίους πήρε αναρρωτική άδεια ο επιθεωρητής του ΟΣΕ μια ημέρα μετά την φονική σύγκρουση τρένων, διέταξε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

“Με εντολή του Υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη ζητήθηκε κατεπείγουσα έρευνα για να εξετασθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στον προϊστάμενο του σταθμάρχη που τον τοποθέτησε στη βάρδια προκειμένου να αναζητηθούν άμεσα ευθύνες από τους γιατρούς που τη χορήγησαν. Παράλληλα δόθηκε εντολή να τεθούν σε αργία όσοι προκύψει ότι εμπλέκονται“.

Τέμπη – Νέα στοιχεία από τον επιθεωρητή -προϊστάμενο του σταθμάρχη

Υπενθυμίζεται ότι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ ήταν και προϊστάμενος του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας που έκανε βάρδια το βράδυ του δυστυχήματος και κρίθηκε προφυλακιστέος το βράδυ της Κυριακής.

Σύμφωνα με όσα είπε ο επιθεωρητής, το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που έχει καταθέσει, προβλέπει ότι στη νυχτερινή βάρδια θα έπρεπε να εργάζονται 3 σταθμάρχες.

Ένας θα σχολάει κανονικά στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να έχουν βάρδια από τις 10 το βράδυ μέχρι και τις 7 το πρωί. Ο εμπειρότερος όμως εκ των τριών, όπως καταγγέλλει ο επιθεωρητής, δεν έμεινε στη θέση του, με αποτέλεσμα ο άπειρος 59χρονος να μείνει μόνος στη βάρδια.

Επίσης, ο επιθεωρητής επιρρίπτει ευθύνες και στον σταθμάρχη των Νέων Πόρων, ο οποίος όπως σημειώνει είδε τις δύο αμαξοστοιχίες να κινούνται στην ίδια γραμμή στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας, το ανέφερε, αλλά δε σήμανε συναγερμό όπως όφειλε, ώστε να αντιληφθεί ο 59χρονος το μοιραίο.

Τέμπη – Μόνος του ο σταθμάρχης στη βάρδιά του με ευθύνη για όλη την κεντρική Ελλάδα

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Καθημερινή”, ο σταθμάρχης Λάρισας φέρεται να υποστήριξε στην απολογία του ότι για αρκετό διάστημα βρισκόταν μόνος του στο σταθμαρχείο και είχε την ευθύνη για τη σιδηροδρομική ασφάλεια όλης της Κεντρικής Ελλάδας.

Όπως ανέφεραν πηγές στην εφημερίδα, ο σταθμάρχης υποστήριξε πως με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να βρίσκονται μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του, οι οποίοι όμως αποχώρησαν από το σημείο νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του.

Τέμπη – Ο σταθμάρχης δεν κατάλαβε ότι το τρένο το έστειλε στη γραμμή καθόδου, δεν το αντιλήφθηκε καθόλου

Τα λάθη ήταν πολλά… Το τελικό λάθος που έγινε ήταν ότι δε γύρισε το κλειδί και ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης έδωσε ένα τηλεγράφημα στον μηχανοδηγό να υπερβεί τα ερυθρά φωτόσημα έως την είσοδο των Νέων Πόρων, χωρίς να του ορίσει σε ποια γραμμή θα κυκλοφορήσει η αμαξοστοιχία” ανέφερε στο Mega ο Γιάννης Κολλάτος, πρώην σταθμάρχης Λάρισας.

Εάν ο σταθμάρχης κοίταζε τον πίνακα θα έβλεπε ότι η αμαξοστοιχία πήγαινε σε λάθος γραμμή, θα τον καλούσε και θα σταμάταγε την αμαξοστοιχία. Θα έπρεπε να τη γυρίσει πίσω στη Λάρισα, να τη διοχετεύσει στη σωστή γραμμή. Ο σταθμάρχης δεν κατάλαβε ότι το τρένο το έστειλε στη γραμμή καθόδου, δεν το αντιλήφθηκε καθόλου. Δεν την κοίταξε την οθόνη, αν την κοίταζε θα το έβλεπε” πρόσθεσε.

Ειδήσεις σήμερα:

Τι απαντά το υπουργείο Εσωτερικών στον ΣΥΡΙΖΑ για τα περί “παράνομης μετάταξης” του σταθμάρχη Λάρισας

Η αδικαιολόγητη κατανάλωση ρεύματος στη γραμμή λίγα λεπτά πριν τη φονική σύγκρουση των τρένων

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις