Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο υπάλληλος καθαριότητας μετά από πτώση από απορριμματοφόρο
Άγνωστες οι συνθήκες του περιστατικού
Στο Ηράκλειο Κρήτης σημειώθηκε εργατικό ατύχημα το βράδυ της Παρασκευής (08/05), με θύμα έναν υπάλληλο καθαριότητας ο οποίος εργαζόταν σε απορριμματοφόρο όχημα.
Σύμφωνα με όσα γράφει το neakriti.gr, για άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες ο εργαζόμενος ενώ βρισκόταν στο πίσω μέρος του οχήματος κατά τη διάρκεια της αποκομιδής απορριμμάτων, βρέθηκε στο οδόστρωμα και τραυματίστηκε.
Ασθενοφόρο έσπευσε στο σημείο και μετέφερε τον άνδρα στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όπου οι γιατροί του παρείχαν τις πρώτες βοήθειες. Ο τραυματίας υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις και χρειάστηκε να του γίνουν 20 ράμματα.
Οι ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό διερευνώνται.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις