Πολλά ερωτήματα εγείρει, στον απόηχο της τραγωδίας στα Τέμπη, η αποκάλυψη ότι “σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό“.

Όπως είπε το βράδυ της Τετάρτης στον ΑΝΤ1 ο Νίκος Χατζηνικολάου, “ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από την “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;”.

Το πρωί της Πέμπτης (2/3) μιλώντας στο Open την είδηση επιβεβαίωσε το μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Ηλίας Τρευλός.

Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία” είπε χαρακτηριστικά.

Ειδήσεις σήμερα:

“Πήρα στάχτες και αποκαΐδια, τι να αναγνωρίσω;” – Έχασε τον σύζυγο και τον 5χρονο γιο της στα Τέμπη

Θρήνος για τις δίδυμες και την ξαδέρφη τους που χάθηκαν στα Τέμπη – Επέστρεφαν Θεσσαλονίκη για σπουδές

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις