Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota Yaris WRC σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική του Ράλι Ακρόπολις, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης την πλατεία Συντάγματος στην επιστροφή μετά από οκτώ χρόνια στη χώρα μας. Ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC κάλυψε τα 0,98 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 51.5 δευτερόλεπτα και τέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοκίνητα της Toyota “έγραψε” τους τρεις καλύτερους χρόνους στην πρώτη ειδική, καθώς ο Έλφιν Έβανς ήταν 0,6 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν οκτώ δέκατα πίσω από τον χρόνο του Γάλλου, την ώρα που την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν τρία i20 Coupe WRC της Hyundai.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally 2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από ελληνικής πλευράς με 58.9 δευτερόλεπτα.

Οι πρώτοι οκτώ οδηγοί της 1ης ειδικής διαδρομής του Ράλι Ακρόπολις:

  1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 51.5
  2. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) +0.6
  3. Κάλε Ροβανπέρα (Φινλανδία/Toyota) +0.8
  4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) +0.9
  5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) +1.0
  6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) +1.0
  7. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/ Skoda) +1.3
  8. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Citroen) +1.3

Η εκκίνηση δόθηκε από τον πρωθυπουργό

Η εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις 2021, στην επιστροφή της θρυλικής διοργάνωσης στην Ελλάδα δόθηκε από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, “εγκαινιάζοντας” την πρώτη υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας και στους δρόμους γύρω από το Σύνταγμα.

“Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι για το γεγονός ότι καταφέραμε να φέρουμε πίσω το Ράλι Ακρόπολις στην πατρίδα μας. Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει. Βλέπετε και από τη συμμετοχή του κόσμου πόσο οι Έλληνες αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πόσο ταυτισμένοι είναι με το Ράλι Ακρόπολις”, δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ευχαρίστησε όσους εργάστηκαν “για να μπορέσουμε να έχουμε αυτή την επιτυχία, τους χορηγούς, τους εθελοντές και προσδοκώ και προσβλέπω σε μια εξαιρετική διοργάνωση“.

“Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το μήνυμα της σύνδεσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια. Χάνουμε πολύ περισσότερους ανθρώπους στην άσφαλτο κάθε χρόνο. Όπως ξέρετε έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την οδική ασφάλεια το οποίο καλύπτει όλες τις πτυχές αυτού του σύνθετου ζητήματος. Άρα, η σύνδεση του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια πιστεύω ότι είναι το σωστό μήνυμα το οποίο θέλουμε να εκπέμψουμε πέρα από την απόλαυση, τη διασκέδαση που σε όλους μας -που αγαπάμε το αυτοκίνητο- προσφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός”, προσέθεσε. 

Το “Ράλι των Θεών” μεταδίδεται παγκοσμίως από 65 τηλεοπτικά δίκτυα, τα οποία το «μοιράζουν» σε 155 χώρες και σε 840 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Το πρόγραμμα

Την Παρασκευή θα διεξαχθούν πέντε ειδικές διαδρομές (Άγιοι Θεόδωροι 1 & 2, Λουτράκι, Θήβα, Ελάτεια). Ακολουθούν το Σάββατο άλλες έξι ειδικές (Παύλιανη 1 & 2, Γραβιά, Βωξίτες, Ελευθεροχώρι 1 & 2) και την Κυριακή θα διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές («Ταρζάν» 1, Πύργος και «Ταρζάν» 2), με τις οποίες θα ολοκληρωθεί ο αγώνας, αφού ομάδες και οδηγοί διανύσουν 292,19 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις