Στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδας θα μετέβαινε σήμερα Τετάρτη (1/3) ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ωστόσο, λόγω του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ο πρωθυπουργός ακύρωσε το σημερινό του πρόγραμμα, ενώ κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος στη χώρα.

Ειδικότερα, ο κ. Μητσοτάκης ήταν προγραμματισμένο στις 12 το μεσημέρι να επισκεφθεί το Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδας, την ώρα που εργαζόμενοι κατήγγειλλαν πως τέτοιο κέντρο δεν υπάρχει.

Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών, σε ανάρτησή του, έγραφε σχετικά: “Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοικηση στην βόρεια Ελλάδα; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλωρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα. Στην φωτό, οι ετοιμασίες. Ρε τι ζουμε;;;;;;”.

Ο Κώστας Γενηδούνιας δεν έμεινε εκεί, καθώς λίγες ώρες αργότερα, μετά την τραγωδία, είπε ότι όλα γίνονται χειροκίνητα.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, κατήγγειλε πως “δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως“.

Σε ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών απάντησε ότι οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην Αθήνα θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη”.

Κατά τον ίδιο, ‘”υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους“.

Ερωτηθείς για τις συνθήκες του δυστύχηματος είπε ότι “στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή”.

Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα” κατέληξε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Ειδήσεις σήμερα:

Άκουσε τον μηχανοδηγό να λέει “πάμε κι όπου βγει” – Καταγγελία επιβάτη του μοιραίου Intercity στα Τέμπη

Ανατριχιάζουν οι εικόνες λίγα δευτερόλεπτα μετά τη σύγκρουση των τρένων – “Βγείτε όλοι έξω” (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις