Σοφία Μουτίδου: «Έκλαψα όταν είδα τον Δημήτρη Λιγνάδη με χειροπέδες – Ήταν κάτι που με κλόνισε βαθιά»
Η έντονη on air διαφωνία με Χριστοπούλου και Παπίλα

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Δημήτρη Σταρόβα για το σοκ που βίωσε βλέποντας τον παιδικό του φίλο, Στάθη Παναγιωτόπουλο, με χειροπέδες, η Σοφία Μουτίδου επέστρεψε σε ένα ανάλογο και εξαιρετικά ευαίσθητο προσωπικό της βίωμα. Η ηθοποιός, μιλώντας στην εκπομπή «Real View» τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου, περιέγραψε τη δική της έντονη συναισθηματική αντίδραση στην υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη.
Η Σοφία Μουτίδου αναφέρθηκε στο αίσθημα της απώλειας και της έκπληξης που προκαλεί η κατάρρευση ενός γνώριμου προσώπου, ειδικά όταν αυτό συνδέεται με σοβαρές κατηγορίες.
«Όταν τον είδα με χειροπέδες, έκλαψα. Μου φάνηκε πολύ περίεργο, γιατί ήταν κάτι που με κλόνισε βαθιά. Ένας άνθρωπος που τον γνώρισα σε άλλη στιγμή, συνδέθηκα αλλιώς, βγήκε κάτι που δεν ήξερα και τον είδα σε μια εικόνα άλλη. Απλώς συμβαίνει και κάτι δεύτερο που είναι το συναίσθημα», είπε η ηθοποιός.
Η έντονη διαφωνία για το θέατρο
Στο ίδιο επεισόδιο του «Real View», η συζήτηση πήρε φωτιά, καθώς η Ελίνα Παπίλα, η Σοφία Μουτίδου, η Έλενα Χριστοπούλου και η Δάφνη Καραβοκύρη επανήλθαν στο ακανθώδες θέμα του αν ο καλλιτεχνικός χώρος και το θέατρο λειτουργούν ως «μεγάλο κρεβάτι».
Η Σοφία Μουτίδου ήταν κάθετη, καθώς αναγνώρισε πως, συχνά, οι σεξουαλικές σχέσεις λειτουργούν ως μέσο για την απόκτηση ή τη συντήρηση κάποιων προνομίων στον χώρο και αυτή η θέση άνοιξε τον κύκλο της διαφωνίας.
«Μην πούμε τώρα ότι όλοι πηδιο@νται για να γίνουν καλοί ηθοποιοί και μεγάλα ταλέντα. Έχουν καλούς μάνατζερς, έχουν ανθρώπους που τρέχουν γι’ αυτούς, έχουν ήθος. Αλλά μην το βάλουμε τώρα στο ίδιο τσουβάλι», δήλωσε η Έλενα Χριστοπούλου.
«Πάντως, όσοι πηδ@ντε δεν είναι καλοί ηθοποιοί. Αλλά δε σημαίνει ότι όσοι είναι πρώτοι είναι και καλοί ηθοποιοί. Το δεχόμαστε αυτό; Εγώ αναρωτιέμαι, γιατί τόσο μεγάλη αγωνία να αποδείξουμε ότι είμαστε ο μόνος χώρος στον οποίο το κρεβάτι δεν λειτουργεί και ως μέσο καριέρας ηθοποιού», υποστήριξε η Σοφία Μουτίδου.
«Τα άκρα ενοχλούν, δηλαδή και το ότι το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεββάτι και το ότι δεν είναι. Και το ένα είναι άκρο και το άλλο. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάνει αυτό το πράγμα», τόνισε η Ελίνα Παπίλα.
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις







