Ερωτικές σκηνές και ταινία του Χόλιγουντ είναι έννοιες που είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους. Φυσικά όλοι οι θαυμαστές του μαγευτικού κόσμου του Χόλιγουντ δεν μπορούν να διανοηθούν μια ταινία του χωρίς μια τέτοιου είδους σκήνη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι αντίστοιχες σκηνές των ταινιών “Βασικό Ένστικτο” με το σταυροπόδι της Σάρον Στόουν, το στριπτίζ της Κιμ Μπάσινγκερ στις “9 ½ εβδομάδες” και η ερωτική σκηνή μεταξύ του Τομ Κρουζ και της Νικόλ Κίντμαν στο “Eyes Wide Shut”.

Ωστόσο όπως είναι φυσικό, τίποτα δεν είναι ρόδινο, με τα παρασκήνια αυτών των σκηνών να μην είναι τόσο απολαυστικά όσο το τελικό αποτέλεσμα μπροστά στην οθόνη. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει το νέο ντοκιμαντέρ “Body Parts”, το οποίο εκτυλίγει τα βάσανα που έχουν υποστεί οι γυναίκες ηθοποιοί στο γύρισμα αυτών των απολαυστικών για τον θεατή σκηνών, λόγω της ευάλωτης θέσης που βρίσκονται σε τέτοια γυρίσματα.

Αρκετές γυναίκες ηθοποιοί μίλησαν στο ντοκιμαντέρ για τις εμπειρίες τους από αυτές τις σκηνές, με τις αποκαλύψεις τους να χαλάνε την ευχαρίστηση που έχουμε δεχτεί βλέποντας τις ερωτικές σκηνές όπου συμμετείχαν. Για παράδειγμα η Rosanna Arquette αποκάλυψε πως η πρώτη της ερωτική σκηνή στην ταινία “S.O.B.” του 1981 δεν ήταν μέρος του συμβολαίου που υπέγραψε, σύμφωνα με την New York Post. Τότε η ηθοποιός ήταν μόλις 19 ετών και ο σκηνοθέτης της ταινίας Blake Edwards είχε πει χαρακτηριστικά μπροστά σε όλο το καστ και συνεργείο “ας χαλαρώσουμε λίγο το πάνω μέρος του μπικίνι.

Μάλιστα σύμφωνα με την Rose McGowan, τα κάστινγκ για γυναίκες ηθοποιούς που θα εμφανίζονταν σε ταινία μόνο για σκήνη με μπικίνι, ήταν απλή καθημερινότητα για τους κινηματογραφιστές. “Έγραφαν ένα ρόλο για ένα κορίτσι με μπικίνι χωρίς κανέναν ρόλο. Ήταν μια διεστραμμένη δικαιολογία για τη δημιουργική ομάδα να παρακολουθήσουν μια παρέλαση από γυναίκες που φορούσαν “λίγα” ρούχα” είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

Αρκετές φορές έχει αντιμετωπίσει αυτό το φαινόμενο και η Τζέιν Φόντα, με αρχή τη δεκαετία του 60 στην ταινία “Barbarella” του συζύγου της Ρότζερ Βαντίμ, που υπήρξε παντρεμένος και με την Μπριζίτ Μπαρντό. Παρότι οι δυο τους ήταν αντρόγυνο, τα όρια είχαν ξεπεραστεί σύμφωνα με την ίδια, ειδικά στην αρχή της ταινίας όπου η ίδια έκανε στριπτίζ. “Ο Ρότζερ μου είχε υποσχεθεί ότι θα χρησιμοποιούσε τα γράμματα στους τίτλους για να καλύψει τα επίμαχα σημεία. Το οποίο ήταν μόνο εν μέρει αλήθεια” δήλωσε η 84χρονη ηθοποιός, ενώ σε άλλο μέρος της ταινίας αιωρούταν στον αέρα και φαινόταν το στήθος της. “Ήμουν 30 και θα έπρεπε να ξέρω καλύτερα“. Φόντα και Βαντίμ χώρισαν το 1973.

Φυσικά όπως σε όλες τις σκηνές των ταινιών του Χόλιγουντ, υπάρχει και η αλλαγή των πρωταγωνιστών με σωσίες για τις ανάγκες μιας σκηνής. Αυτό γίνεται πιο συχνά στις γυμνές σκηνές και σε ένα τέτοιο περιστατικό αναφέρεται η 84χρονη σήμερα ηθοποιός Μαρλί Ρενφρό, η οποία ντούμπλαρε την Τζανέτ Λέιγκ στο ρόλο της Μάριον Κρέιν στη γυμνή σκηνή του “Psycho” του Άλφρεντ Χίτσκοκ το 1960.

Ξεφυσώντας και φανερά ενοχλημένη η Μαρλί Ρενφρό αποκαλύπτει στο ντοκιμαντέρ το παρασκήνιο της συγκεκριμένης σκηνής. “Αυτό είναι το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, τα χέρια μου, τα χέρια μου, ο αφαλός μου. Η Janet Leigh στην αυτοβιογραφία της άφησε να εννοηθεί ότι εκείνη τα έκανε όλα. Με τσάντισε!

Τα φαινόμενα αυτά στο Χόλιγουντ συνεχίζονται και σήμερα, με δύο ακόμη ηθοποιούς να μιλάνε για πιο πρόσφατες ερωτικές σκηνές τις οποίες είχε σκηνοθετήσει ο Τζέιμς Φράνκο, χαρακτηρίζοντας την συμπεριφορά του άκρως ενοχλητική. Να σημειωθεί πως ο Φράνκο έχει κατηγορηθεί το 2018 από πέντε γυναίκες για ανάρμοστη συμπεριφορά σε μαθητές στα μαθήματα υποκριτικής του. Μάλιστα το 2021 είχε παραδεχθεί πως είχε κάνει σεξ με μαθητές του, αφού ήταν εθισμένος σε αυτό.

Η Σάρα Τίθερ – Καπλάν είναι η μία από τις δύο γυναίκες που μίλησαν για τον Τζέιμς Φράνκο, με τον οποίο συνεργάστηκε το 2017 στη ταινία “The Long Home”. Στην αρχή ήταν γεμάτη ευγνωμοσύνη που πήρε το ρόλο, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

https://youtu.be/mYE6UlNX7UI

Τα πράγματα άρχισαν να γίνονται δύσκολα, επειδή προστέθηκαν σκηνές που δεν υπήρχαν στο σενάριο” κατήγγειλε η ηθοποιός ενώ πρόσθεσε πως μια ηθοποιός που αρνήθηκε να συμμετάσχει, απολύθηκε από την παραγωγή. “Ήξερα πως άμα παραπονιόμουν θα είχα την ίδια τύχη.

Αντίστοιχα, η δεύτερη ηθοποιός, η Έμιλι Μιντ η “μούσα” του Φράνκο στην τηλεοπτική σειρά “The Deuce”, είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο μιας ιερόδουλης που μεταπήδησε στο χώρο των ερωτικών ταινιών. Παρότι δεν αναφέρθηκε άμεσα στον σκηνοθέτη, αποκάλυψε πως ανάγκασε την παραγωγή να προσλάβει τον πρώτο “συντονιστή οικειότητας” (intimacy coordinator). Πρόκειται για χορογράφο σεξουαλικών σκηνών και διαμεσολαβητή ανάμεσα σε ηθοποιούς και παραγωγή.

Τόνισε μάλιστα πως “Ο ρόλος του ήταν πολύ αναγκαίος στη σειρά. Έπρεπε συνεχώς να δώσω μάχη για να καταφέρω να εμφανιστώ στη δουλειά μου.”

Το ντοκιμαντέρ ολοκληρώνεται με τις ηθοποιούς να αναφέρονται στο κίνημα #MeToo και πως το Χόλιγουντ αλλάζει χάρη σε αυτό. Η Rose McGowan τόνισε επίσης πως “Η μηχανή του Χόλιγουντ είναι κάτι από το οποίο πρέπει να επιβιώσουμε.

Ειδήσεις σήμερα:

“Πόντιος Πιλάτος” ο Στόλτενμπεργκ για τις τουρκικές προκλήσεις κατά της Ελλάδας – “Διαφωνίες μεταξύ χωρών”

Από την Παρασκευή οι αιτήσεις για αποζημίωση έως 600 ευρώ στο ηλεκτρικό ρεύμα – Πώς θα την εισπράξετε

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις