Βοιωτία: Τρένο με 400 επιβάτες συγκρούστηκε με κοπάδι ζώων – Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Το δρομολόγιο συνεχίστηκε με καθυστέρηση 95 λεπτών

Βοιωτία: Τρένο με 400 επιβάτες συγκρούστηκε με κοπάδι ζώων – Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Ένα τρένο με 400 επιβάτες συγκρούστηκε με κοπάδι ζώων που μπήκε στις σιδηροδρομικές γραμμές στην περιοχή της Βοιωτίας με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί προσωρινά, καθώς υπέστη υλικές ζημιές.

Ευτυχώς από τη σύγκρουση δεν τραυαματίστηκε κανείς. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Train, όλα έγιναν σήμερα (01.09) το απόγευμα, όταν η αμαξοστοιχία IC55 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, λίγο μετά την περιοχή της Αλιάρτου παρέσυρε το κοπάδι ζώων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά τον απαραίτητο έλεγχο το δρομολόγιο συνεχίστηκε κανονικά, με καθυστέρηση 95 λεπτών.

«Κατά τη διάρκεια της αναμονής εντός του κλιματιζόμενου συρμού, το προσωπικό της Hellenic Train παρέμενε διαρκώς κοντά στους επιβάτες, προσφέροντάς τους νερό και παρέχοντας συνεχή ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη του περιστατικού», αναφέρει η ανακοίνωση.

«Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
  • είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  • είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόησή του».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ