Τι πρέπει να προσέξουμε κατά τη μετατροπή της πλαστικής κάρτας των μέσων μεταφοράς σε ψηφιακή στο κινητό μας

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Τι πρέπει να προσέξουμε κατά τη μετατροπή της πλαστικής κάρτας των μέσων μεταφοράς σε ψηφιακή στο κινητό μας

Κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό μας ΑΤΗΕΝΑ.GO μόλις πάμε να καταχωρήσουμε την κάρτα μας μας ζητάει τους αριθμούς της κάρτας. Τους πληκτρολογούμε και μας ζητάει ένα pin. Είναι το pin που μας είχαν δώσει όταν την εκδώσαμε πρώτη φορά. Είναι 8 ψηφία και συνήθως είναι το έτος γέννησης μας δύο φορές, οκτώ άσοι ή κωδικό που είχαμε ζητήσει εμείς εξαρχής. Όταν όμως προχωρήσουμε στην έκδοση της ψηφιακής κάρτας μας βγαίνει το παρακάτω μήνυμα:

«Δεν βρέθηκαν πληροφορίες κάρτας. (Η εγγραφή δεν είναι δυνατή για κάρτες που δεν έχουν μετατραπεί σε πλαστική κάρτα ΑΒΤ. Παρακαλώ επισκεφθείτε ένα κοντινό εκδοτήριο εισιτηρίων για να μετατρέψετε την κάρτα σας σε κάρτα ΑΒΤ και δοκιμάστε ξανά.)»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό συμβαίνει γιατί θα πρέπει να πάμε σε ένα εκδοτήριο και να την μετατρέψουμε σε ψηφιακή ώστε να την περάσουμε μέσα στο κινητό μας μετά από την εφαρμογή. Ωστόσο πρέπει να προσέξουμε ότι αν υπάρχει ποσό μέσα η υπόλοιπο ημερών μπορεί να χαθεί καθώς το πρόγραμμα είναι σε πιλοτικό στάδιο σύμφωνα με πληροφορίες του DEBATER. Αυτό που συνιστούν να κάνουμε είναι να εξαντλήσουμε το ποσό η τις μέρες που υπάρχουν στην κάρτα και μετά να την μετατρέψουμε σε ψηφιακή. Σύμφωνα με πληροφορίες μπορούμε να καταργήσουμε εντελώς την πλαστική μας κάρτα και να έχουμε μόνο την ψηφιακή.

Screenshot
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ