Μετά το “λουκέτο” στο ΟΑΚΑ, ερωτήματα προκύπτουν και για άλλες υποδομές στην Αθήνα, όπως η γέφυρα Καλατράβα στην Κατεχάκη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του καθηγητή αντισεισμικών κατασκευών, κ. Καρύδη, η συγκεκριμένη γέφυρα δεν παρουσιάζει πρόβλημα στατικότητας ωστόσο σε αυτοψία που πραγματοποίησε το MEGA, τα σημάδια εγκατάλειψης είναι εμφανή.

Η συντήρησή της είναι αμφίβολη καθώς υπάρχει σκουριά στους σφικτήρες των καλωδίων που δημιουργούν τις ακτίνες της γέφυρας.

Το δάπεδο της γέφυρας στα περισσότερα σημεία έχει υποστεί φθορές και έχει φύγει όλο το καουτσούκ που δημιουργεί ουσιαστικά την μόνωση του δαπέδου.

Η εν λόγω γέφυρα όταν παραδόθηκε το 2004 -κόστισε 3 εκ. ευρώ- έναν χρόνο μετά, το 2005, έκλεισε, γιατί όπως απεδείχθη ήταν πολύ κακής ποιότητας η ξυλεία που χρησιμοποιήθηκε και έτσι με βάση τις μελέτες που έγιναν έπρεπε το ξύλο να αντικατασταθεί.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την συντήρησή της

Η συγκεκριμένη γέφυρα ανήκει στη ΣΤΑ.ΣΥ, γιατί όταν δημιουργήθηκε, θεωρήθηκε συμπληρωματικό έργο του Μετρό αφού ενώνει την μία είσοδο του μετρό με την απέναντι.

Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεν έχει ωστόσο την τεχνογνωσία να συντηρήσει και να ελέγξει τη συγκεκριμένη γέφυρα. Το 2021 ανατάθηκε μελέτη σε κάποιο τεχνικό γραφείο προκειμένου να βρει τα προβλήματα που υπάρχουν.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η μελέτη (τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά) επισημαίνει πως υπάρχει έλλειψη συντήρησης της γέφυρας Καλατράβα.

Η μελέτη εστάλη στη ΣΤΑ.ΣΥ όμως η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεν έχει τη δυνατότητα να την εφαρμόσει.

Ειδήσεις σήμερα:

Εορτολόγιο – Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 4 Οκτωβρίου;

Ο καιρός σήμερα: Στους 30 βαθμούς ο υδράργυρος

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις