Το πόρισμα που διενήργησαν πραγματογνώμονες του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης το 2017 με τους τρεις νεκρούς παρουσιάζει η εφημερίδα “Καθημερινή”.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, στο πόρισμα μεταξύ άλλων προτεινόταν ραδιοεπικοινωνία των σταθμαρχών με τους μηχανοδηγούς με πιο “δομημένο τρόπο, ανάλογο με αυτόν που γίνεται στις αεροπορικές μεταφορές και σε άλλα σιδηροδρομικά δίκτυα” για ασφαλείς μετακινήσεις με τρένο.

Επίσης, οι ειδικοί πρότειναν εγκατάσταση και λειτουργία του ETCS, του συστήματος προστασίας που έχει εφαρμογή στην ΕΕ, ανάταξη της ηλεκτρικής πλευρικής σηματοδότησης σε όλα τα τμήματα των σιδηροδρομικών αξόνων.

Μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και όπως προκύπτει από τα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν έρθει στο φως, το σύστημα ETCS δεν λειτουργεί και η επικοινωνία των σταθμαρχών με τους μηχανοδηγούς μόνο με δομημένο τρόπο δεν γίνεται.

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης ειδική αναφορά στην ολοκλήρωση της ανάταξης της ηλεκτρικής πλευρικής σηματοδότησης σε όλα τα τμήματα των σιδηροδρομικών αξόνων και στη λειτουργία του ETCS – level 1, δηλαδή του συστήματος προστασίας που έχει καθολική εφαρμογή στην Ε.Ε.

Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος, στο πλαίσιο των ερευνών για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, ζήτησε να του διαβιβαστεί η δικογραφία για το δυστύχημα στο Άδενδρο, προκειμένου να διαπιστώσει αν χρειάζεται να ανοίξει εκ νέου η έρευνα.

Ειδήσεις σήμερα:

Νέο βίντεο από το βαγόνι “κόλαση” – Οι πρώτες στιγμές μετά τη φονική σύγκρουση – “Παντού αίματα και φωτιά”

Ανοίγει ο δρόμος για μωρά με δύο βιολογικούς πατέρες (και όχι με υιοθεσία)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις