Νέοι διάλογοι ήρθαν στο φως της δημοσιότητας που αποκαλύπτουν ότι ο σταθμάρχης Λάρισας, έμαθε για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη από την πυροσβεστική.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, η σταθμάρχης Νέων Πόρων, προσπάθησε πολλές φορές να έρθει σε επικοινωνία με τον σταθμάρχη Λάρισας, το βράδυ της Τρίτης 28/2 για να διαπιστώσουν τι έχει συμβεί.

Η συζήτηση σταθμάρχη Νέων Πόρων με Λάρισα:

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Το 63503 ακούει τους Νέους Πόρους; Τίποτα 

Σταθμάρχης Λάρισας: Πωπω, κάτι έχει γίνει τώρα και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό 

Σ. Νέων Πόρων: Ω ρε…. δεν είναι καθόλου καλό αυτό

Σ. Λάρισας: Ναι, το ξέρω ναι 

Δεν πέρασε πολλή ώρα, μέχρι ο σταθμάρχης Λάρισας να επικοινωνήσει με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η οποία τον ενημέρωσε για τον εκτροχιασμό των τρένων:

Πυροσβεστική: Ναι γεια σας. Το γνωρίζετε; Έχουμε εκτροχιασμό τρένου κοντά στο μνημείο του ΠΑΟΚ.

Σταθμάρχης: Αμάν 

Π.: Πρέπει να κλείσετε ρεύμα, οτιδήποτε, δεν ξέρω κι εσείς τι πρέπει να κάνετε. Στέλνω δυνάμεις εκεί. 

Σ.: Έχει εκτροχιασμό τρένου εκεί;

Π.: Ναι 

Σ.: Καλώς

Οι καταθέσεις φωτιά που δείχνουν του δύο σταθμάρχες Λάρισας

Η κατάθεση του ο κεντρικού σταθμάρχη στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου, έφερε νέα στοιχεία, τα οποία εξετάζουν εξονυχιστικά οι Αρχές.

“Ο Β. Σ. (Σταθμάρχης Λάρισας) είναι άπειρος και υπάρχει μία δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία. Αφού μίλησα με τον Β. Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον Π. στο κινητό του περί ώρα 22.45 και τον ρώτησα που βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε “πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;”

Ο ίδιος στην κατάθεσή του, ανέφερε χαρακτηριστικά:

“Εφόσον έρθει ο αντικαταστάτης του μπορεί να φύγει. Συνήθως όταν υπάρχει φόρτος εργασίας όμως, δεν φεύγει κανένας. Όταν αποχώρησε ο Π., στον σταθμό της Λάρισας θα ερχόταν η αμαξοστοιχία 62 και η αμαξοστοιχία 2597 προαστιακού και μετά από αυτές τις αμαξοστοιχίες θα αναχωρούσε αμαξοστοιχία για Βόλο”.

Επιπλέον, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο επιθεωρητής του σταθμού Λάρισας, ο οποίος πλέον κατηγορείται για την υπόθεση του δυστυχήματος στα Τέμπη, κατέθεσε με δική του πρωτοβουλία στις Αρχές ότι στις 23:41 ένας ρυθμιστής κυκλοφορίας της Αθήνας, του είπε πως οι δύο μηχανοδηγοί δεν απαντούσαν στις διαρκείς κλήσεις.

Μάλιστα, ο επιθεωρητής δήλωσε ότι μίλησε με τον σταθμάρχη Λάρισας, τρία λεπτά αργότερα:

“Με εμφανή σύγχυση και πανικόβλητος μου είπε: Δεν μπορώ να προσδιορίσω από ποια γραμμή έχω διώξει την επιβατική αμαξοστοιχία”.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, υποστήριξε ότι το δυστύχημα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί:

“Αξίζει να σημειώσω ότι αν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 62, κατά την ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό Λάρισας έκανε εκφώνηση μέσω ραδιοτηλεφώνου ότι κινούνταν μεταξύ σταθμών Λάρισας και Νέων Πόρων σε μονή γραμμή καθόδου αντίθετα, όπως και όφειλε να εκφωνήσει, ίσως να μπορούσε να αποφευχθεί το ατύχημα”.

Στο μικροσκόπιο των Αρχών είναι καταγραφικό του πίνακα, το οποίο θα αποκαλύψει ακριβώς την χρονική στιγμή που γύρισαν τα κλειδιά, όπως επίσης και οι συνομιλίες μέσω vhf και ασύρματου, για να διαπιστώσουν αν επικοινώνησε ο σταθμάρχης με τον μηχανοδηγό.

Ειδήσεις σήμερα:

Πανελλαδική απεργία στις 16 Μαρτίου – Ομόφωνη απόφαση της ΓΣΕΕ

Νεκρή μία ολόκληρη οικογένεια σε καμένο σπίτι στην Ελβετία – Ύποπτος για τη δολοφονία ο πατέρας πριν αυτοκτονήσει

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις