Crosscar: Ο άδικος χαμός του Κωνσταντίνου Τακιδέλλη έχει προκαλέσει πίκρα και λύπη όχι μόνο στους οικείους του, αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα, καθώς η κατάληξη ήταν τραγική και το παλικάρι μόλις 19 ετών.

Ο Κωνσταντίνος έχασε τη ζωή του πριν καταφέρει να συμμετάσχει στους αγώνες στο Iaveris Park στις 14-15 Μαΐου στη Μαλακάσα, αλλά και στους υπόλοιπους που ήταν προγραμματισμένοι για το καλοκαίρι στο πρωτάθλημα Crosscar.

Μάλιστα, λίγες ημέρες πριν το χαμό του ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης είχε μιλήσει για την επιτυχία του στο δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος EKO Racing Dirt Games στον οποίο είχε τερματίσει δεύτερος.

Είχαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και χαίρομαι που καταφέρα να βρεθώ στο βάθρο. Ήταν αρκετά δύσκολο, γιατί με το συγκεκριμένο Crosscar τρέχω για πρώτη φορά. Θέλω να ευχαριστήσω τους Λάμπρο Αθανασούλα και Γιώργο Ζυμαρίδη, οι οποίοι με βοήθησαν στο στήσιμο“, ήταν τα λόγια του.

Τα CrossCar στα οποία ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης θα είχε μία λαμπρή καριέρα δεν είναι τόσο διαδεδομένα στην Ελλάδα και έχει πολλές πτυχές, αλλά και κανόνες.

Υπάρχει το λεγόμενο Rallycross και η χωμάτινη ατομική χρονομέτρηση. Αγώνες που έχουν αυστηρούς κανόνες.

Ο κάθε αγώνας για όλες τις ομάδες/κατηγορίες είναι διάρκειας 4 γύρων σε Q1-Q4 (4 πρώτες φάσεις) και 6 γύρων σε Ημιτελικό και Τελικό.
– Τα αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας ή ομάδας θα διαγωνίζονται σε δικό τους ξεχωριστό αγώνα εφόσον
δηλώσουν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα.
– Όταν με τη λήξη των συμμετοχών μία Ομάδα δεν συγκεντρώσει 4 τουλάχιστον αυτοκίνητα, θα ακυρώνεται. Ο γύρος “Joker Lap” μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις αναγνωρίσεις.

Αγωνιζόμενος που δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τουλάχιστον ένα γύρο στις αναγνωρίσεις μπορεί να γίνει δεκτός για να συμμετάσχει στον αγώνα μόνο με απόφαση των Αγωνοδικών.

Οι κανονισμοί για την χωμάτινη ατομική χρονομέτρηση είναι:

ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
Οι αγώνες Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης διεξάγονται σε κλειστή διαδρομή, είτε αμιγώς χωμάτινη, είτε μεικτού τερέν χώματος και ασφάλτου. Το μέγιστο μήκος αυτής δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 χλμ.

Σκοπός του κάθε διαγωνιζομένου είναι να καλύψει την χρονομετρημένη διαδρομή (ή προβλεπόμενους
γύρους αυτής) στον μικρότερο χρόνο. Ο νικητής του αγώνα μπορεί να αναδεικνύεται από δύο διαδικασίες:
α) Από την πραγματοποίηση του καλύτερου χρόνου μιας διαδρομής ή από μία σειρά χρονομετρημένων γύρων αυτής. Ο Αγώνας θα αποτελείται από δύο σκέλη. Θα προσμετράνε και τα δύο σκέλη στο αποτέλεσμα.

Το πρώτο σκέλος θα αποτελείται από έναν (1) αναγνωριστικό γύρο και ένα (1) ή δύο (2) ή τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους, ανάλογα με το μήκος της διαδρομής. Το δεύτερο σκέλος θα αποτελείται από ένα ή δύο ή τρεις χρονομετρημένους γύρους και θα εκκινεί είτε από στάση είτε εν κινήσει.
β) Ο αγώνας αποτελείται από τέσσερις (4) χρονομετρημένες προσπάθειες εκ των οποίων προσμετρούν οι τρεις (3) ταχύτερες.

AYTOKINHTA ΔEKTA
– Cross car XC της κλάσης έως 600cc,
– Cross car XC της κλάσης από 601 έως 750cc
– Cross car XC της κλάσης Οpen από 601cc έως 1600cc

Ειδήσεις σήμερα:

Παρέμβαση της ανακρίτριας για τις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας – Τα περίεργα σκίτσα που ίσως μαρτυρούν την αλήθεια

Ο Μητσοτάκης απαντά στις απειλές Πούτιν – “Η Ελλάδα έχει επάρκεια φυσικού αερίου”

Φωτιά σε παράδρομο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις