Το εμβόλιο Pfizer, όπως και τα εμβόλια των υπολοίπων εταιριών, έχουν “επιστρατευτεί” από πολλές χώρες έτσι ώστε να βοηθήσουν στη μάχη κατά της νόσου Covid-19, αλλά ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και κάποιοι θέλουν να επωφεληθούν από όλα αυτά που συμβαίνουν.

Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα, Daily Mail, μια διαφημιστική εταιρεία η οποία εδρεύει στο Λονδίνο και τη διευθύνουν Ρώσοι, προσπάθησε να προσεγγίσει influencers από τη Γερμανία και τη Γαλλία, όπως οι ίδιοι παραδέχτηκαν πως τους ζητήθηκε να διαδώσουν ψέματα σχετικά με τους κινδύνους που μπορεί να δημιουργεί το εμβόλιο Pfizer.

Στο δημοσίευμα, αναφέρεται πως η ψεύτικη εταιρεία που ασχολείται με τη διαφήμιση και φέρει το όνομα “Fazze”, μίλησε με bloggers υγείας και της επιστήμης από τη Γαλλία, και με σπαστά αγγλικά τους ζητήθηκε να πουν πως το ποσοστό θανάτου όσων έχουν εμβολιαστεί με το εμβόλιο της Pfizer, είναι σχεδόν τρεις φορές υψηλότερο σε σχέση με αυτούς που έχουν εμβολιαστεί με AstraZeneca.

Τους ζητήθηκε να δημοσιεύσουν άρθρα και links στο Youtube, στο Tik Tok ή στο Instagram, που θα αναφέρονται σε έρευνες που έχουν διαρρεύσει και θα περιέχουν δεδομένα που θα δείχνουν ότι το εμβόλιο της Pfizer ευθύνεται για τους θανάτους ανθρώπων.

Η εταιρεία που ζήτησε από τους influencers να προβούν σε αυτές τις αναρτήσεις δηλώνει πως έχει ως έδρα την Percy Street του Λονδίνου ενώ από την Τρίτη έχει κλείσει την ιστοσελίδα της και ο λογαριασμός στο Instagram έχει μετατραπεί σε ιδιωτικός. Όπως αναφέρεται στο LinkedIn, άνθρωποι στη Μόσχα έχουν αναλάβει τη διεύθυνση, και την εταιρεία έχει δημιουργήσει Ρώσος επιχειρηματίας.

Μια μελέτη της ΕΕ έχει κατηγορήσει Ρώσους και Κινέζους, για “κρατική παραπληροφόρηση” καθώς αναφέρει πως σπέρνουν δυσπιστία για τα εμβόλια της Δύσης και παρέχουν αβάσιμα στοιχεία σχετικά με τα εμβόλια και τους θανάτους στην Ευρώπη.

Γάλλος γιατρός δέχτηκε πρόταση 2.000 ευρώ για να μιλήσει για το εμβόλιο

Ο Γάλλος γιατρός, Λεό Γκρασέ, ο οποίος έχει 1,1 εκατομμύρια συνδρομητές στο Youtube, αναφέρει στο «BFMTV», ότι του προσφέρθηκαν 2.000 ευρώ για να αναρτήσει ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων όπου θα μιλά για το εμβόλιο της Pfizer .

Ο ίδιος όμως είπε στην επικοινωνία που είχε με την ψεύτικη εταιρεία, πως δεν μπορεί να δουλέψει μαζί τους γιατί δε δίνουν στη δημοσιότητα το όνομα τους και του ζήτησαν να αποκρύψει τη συνεργασία τους.

Μιλώντας στο Associated Press ανέφερε:

«Αποφάσισα να μην το κάνω. Ήθελαν να μιλήσω για το εμβόλιο Pfizer με τρόπο που θα ήταν επιζήμιος για τη φήμη του». Ο ίδιος τόνισε ότι η προσπάθεια παραπληροφόρησης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι χρήστες θα πρέπει να «είναι παρά πολύ, εξαιρετικά προσεκτικοί» .

Ο Γάλλος Youtuber και γιατρός, όπως αναφέρει η Daily Mail, δημοσίευσε στο Twitter τα μηνύματα και αναφέρει πως τα mainstream media αγνοούν αυτό το θέμα αλλά και το ερώτημα που υπήρχε και έλεγε “γιατί ορισμένες κυβερνήσεις αγοράζουν το εμβόλιο Pfizer, το οποίο είναι επικίνδυνο για την υγεία των ανθρώπων;”.

Τι ζητούσε η εταιρεία από τους influencers

Nα παρουσιάσουν το υλικό που θα τους παρείχαν ως δική τους άποψη, ζητούσε η εταιρεία από τους influencers και παράλληλα τους ανέφερε πως καλό θα ήταν να αποφύγουν τις λέξεις “διαφήμιση¨ και “χορηγούμενη δημοσίευση” στις αναρτήσεις τους.

Ο Γερμανός podcaster. Μίρκο Ντρότσμαν, έδωσε στη δημοσιότητα ένα κομμάτι από το email που του είχαν στείλει και του ζητούσαν να συμμετέχει σε μια εκστρατεία με σκοπό την ενημέρωση για τον σημαντικό αριθμό των θανάτων που προκύπτουν από το εμβόλιο Pfizer.

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις