Στις 28 Οκτωβρίου, όταν η Μπαρτσελόνα θα φιλοξενήσει τη Ρεάλ Μαδρίτης στο Clasico του ισπανικού ποδοσφαίρου, οι Καταλανοί θα αγωνιστούν με φανέλες όπου το λογότυπο – του κύριου χορηγού τους – Spotify, θα αντικαταστήσει η διάσημη ‘γλώσσα” του θρυλικού συγκροτήματος των Ρόλινγκ Στόουνς.

Αυτό έχει συμβεί σε άλλες δύο περιπτώσεις στο πλαίσιο της συνέργειας μεταξύ του συλλόγου και της υπηρεσίας μουσικής.

Η πρώτη φορά ήταν στο Ρεάλ Μαδρίτης – Μπαρτσελόνα (3-1) στις 16 Οκτωβρίου 2022, όπου θέση στη φανέλα πήρε η κουκουβάγια του Όμπρεϊ Ντρέικ Γκράχαμ (Drake) και η δεύτερη με το “Motomami” της Ροσαλία  στο Clasico της 19ης Μαρτίου, στο οποίο η Μπαρτσελόνα κέρδισε με 2-1.

“Είμαστε τεράστιοι οπαδοί του ποδοσφαίρου και είμαστε ευγνώμονες που το Spotify έφερε το λογότυπο της γλώσσας στη φανέλα της Μπαρτσελόνα για να γιορτάσουν την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ, “Hackney Diamonds””, ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους οι Ρόλινγκ Στόουνς.

Ειδήσεις σήμερα:

Ράκος ο Νεϊμάρ – “Η χειρότερη στιγμή”

“Λουκέτο” στο γήπεδο του Πανσερραϊκού λόγω στατικότητας – Στον αέρα το ματς με τον Άρη

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις