H κατάρρευση του Facebook και του Instagram είχε και τους κερδισμένους και αυτό δεν ήταν άλλο από το Snapchat, η χρήση του οποίου αυξήθηκε κατά 20% εκείνες τις ώρες που τα κυρίαρχα social media ήταν κάτω.
Ένα μεγάλο μέρος από τα 2,7 δισεκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν καθημερινά τόσο το Facebook όσο και το Instagram στράφηκαν στον ανταγωνισμό.
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή SnapChat παρουσίασε αύξηση 23% στο χρόνο παραμονής των χρηστών στη συγκεκριμένη εφαρμογή σε σχέση με την αντίστοιχη ημέρα της προηγούμενης εβδομάδας.
Παρόμοια αλλά λίγο μικρότερη αύξηση παρουσίασε και η δραστηριότητα σε εφαρμογές όπως το Telegram, το Twitter, το TikTok και το Signal.
Είναι εντυπωσιακό πως ένας εναλλακτικός τρόπος αποστολής μηνυμάτων, όπως είναι το Telegram παρουσιάζει πάντα αύξηση των χρηστών, κάθε φορά που το Messenger παρουσιάζει μία διακοπή της λειτουργίας του.
Η Έφη παρίστανε την ανήξερη για την επίθεση με βιτριόλι – “Μου είχε σχολιάσει ότι είναι φρικτή”
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"