Κ. Μητσοτάκης από προσυνέδριο Ν.Δ.: «Τα 36 δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης δεν θα είχαν επενδυθεί χωρίς το επιτελικό κράτος»
«Το μυαλό μου στα προβλήματα του πολίτη»
Με μια παρέμβαση επικεντρωμένη στην εσωκομματική συνοχή και την υπεράσπιση των κυβερνητικών δομών, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης άνοιξε τις εργασίες του προσυνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Ναύπλιο.
Με φόντο το 16ο Τακτικό Συνέδριο του Μαΐου, ο κ. Μητσοτάκης επιχείρησε να αμβλύνει τις εντυπώσεις από τις πρόσφατες εσωτερικές διαφωνίες, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς τη νομοθετική πτέρυγα του κόμματος.
Δείτε την ομιλία:
Η απάντηση στις εσωκομματικές ενστάσεις
Αναφερόμενος στην επιστολή των πέντε βουλευτών που ασκούσαν κριτική στη δομή της κεντρικής διοίκησης, ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε πως η ΝΔ «είναι ένα δημοκρατικό κόμμα» και πως θέλει «την βοήθεια των βουλευτών για να γίνουμε ακόμη καλύτεροι». Ξεκαθάρισε, ωστόσο, τη γραμμή πλεύσης του Μαξίμου τονίζοντας: «τις διαφωνίες μας τις λύνουμε εντός των τειχών».
Η υπεράσπιση του Επιτελικού Κράτους και του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνέδεσε άρρηκτα την επιτυχία των επενδύσεων με το μοντέλο διακυβέρνησης, στηρίζοντας δημόσια τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο.
«Πήραμε 36 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης επ’ ωφελεία των Ελλήνων πολιτών – τα χρήματα αυτά δεν θα είχαν επενδυθεί χωρίς επιτελικό κράτος και σφιχτό συντονισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Αν πιστεύει κάποιος ότι αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν είχαν χρησιμοποιηθεί, επενδυθεί χωρίς επιτελικό κράτος και χωρίς σφιχτό συντονισμό, ας έρθει να μου το πει», σημείωσε.
«Πολλοί δεν θυμόμαστε πώς ήταν το κράτος πριν το 2019. Γιατί θεωρούμε αυτό που πετύχαμε κεκτημένο. Δεν ήταν καθόλου αυτονόητη η διαδρομή. Αυτή η προσήλωση στον στόχο μας υποχρεώνει να θέτουμε πιο φιλόδοξους στόχους», πρόσθεσε.
Μεταρρυθμίσεις, ΕΣΥ και Οικονομία
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν επίσης οι εργασιακές αλλαγές και η Δημόσια Υγεία. Ο Πρωθυπουργός, χαρακτήρισε την ψηφιακή κάρτα ως μια «μεγάλη μεταρρύθμιση, φιλοεργατική που γίνεται από μία φιλελεύθερη παράταξη», επισημαίνοντας την αύξηση των εσόδων από υπερωρίες.
Με αφορμή πρόσφατες προσωπικές εμπειρίες οικείων του προσώπων, ο Πρωθυπουργός σημείωσε πως «η εικόνα του ΕΣΥ είναι ότι αλλάζει», παρά τα υφιστάμενα προβλήματα. Μάλιστα, εστίασε στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής που επιτρέπει τη μείωση του χρέους «με τον ταχύτερο ρυθμό στην ιστορία της οποιασδήποτε οικονομίας στον κόσμο», εκτιμώντας ότι μέχρι το τέλος του έτους η Ελλάδα δεν θα κατέχει πλέον την αρνητική πρωτιά χρέους/ΑΕΠ στην Ε.Ε.
Ο κ. Μητσοτάκης άσκησε δριμεία κριτική στο κλίμα που επικρατεί στο Κοινοβούλιο, σημειώνοντας πως «τέτοια εχθροπάθεια και εκφράσεις που έχω δει στη Βουλή, δεν τις έχω ξαναδεί 20 χρόνια τώρα». Αντιθέτως, εξήρε το επίπεδο συνεργασίας με τους δήμους και τις περιφέρειες, προαναγγέλλοντας έναν νέο κώδικα για την απλούστευση των διαδικασιών στην αυτοδιοίκηση.
Κλείνοντας, ο Πρωθυπουργός έθεσε το χρονικό ορόσημο του 2030, καλώντας τα στελέχη του κόμματος σε συστράτευση: «Το 2030 θα γιορτάσουμε τα 200 χρόνια από την σύσταση του ελληνικού Κράτους και ενόψει των εκλογών του 2027 πρέπει όλοι να αναλογιστούμε που ήμασταν αλλά και που θέλουμε να φτάσουμε».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις