Τα μέτρα άμεσης εφαρμογής που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο παρουσίασε την Δευτέρα 28 Απριλίου σε συνέντευξη Τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης θα δημιουργηθεί σε τρεις μήνες η πλατφόρμα railway.gov.gr για να ελέγχουν οι πολίτες σε πραγματικό χρόνο που βρίσκονται τα τρένα. «Ένα σημαντικό στοιχείο για την εφαρμογή είναι πως τα εκτελεσθέντα δρομολόγια δεν θα είναι κατά δήλωση, δεν θα έρχονται σε ένα χαρτί. Θα είναι από ψηφιακά δεδομένα» ανέφερε αρχικά για να προσθέσει:
«Με τη νέα εφαρμογή καταγραφής εντολών και παραβάσεων, κάθε πρόσωπο που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα, θα καταγράφεται καθημερινά η δραστηριότητά του. Θα βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο ποιος κάνει καλά τη δουλειά του».
Παράλληλα, όπως τόνισε ο κ. Κυρανάκης οι επιμέρους εφαρμογές θα είναι: Ψηφιακό Μητρώο Σιδηροδρομικών Δεδομένων, Σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού αμαξοστοιχιών, Εφαρμογή καταγραφής εντολών και παραβάσεων.
Από εκεί και πέρα, οι παραβάσεις του κανονισμού θα χωριστούν σε τρία επίπεδα, ανάλογα με τη σοβαρότητά τους (υψηλού, μεσαίου και χαμηλού κινδύνου), ενώ οι ποινές σε περίπτωση παραβιάσεων του κανονισμού, αυτές θα είναι από υποχρεωτική επανεκπαίδευση μέχρι και απόλυση.
Αναφερόμενος στην ταχεία στελέχωση των ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ σημείωσε πως θα υπάρξουν:
- Επιτάχυνση προσλήψεων Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
- Επιτάχυνση προσλήψεων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
- Ανεξαρτησία Διαχείρισης Πόρων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Μίλησε για την εκπαίδευση και Αξιολόγηση του Προσωπικού Σιδηροδρόμου με Αυστηροποίηση Κυρώσεων:
- Δοκιμασίες αξιολόγησης στελεχών κρίσιμων καθηκόντων πριν και μετά την πρόσληψη
- Συνεργασία με Ένοπλες Δυνάμεις στην αξιολόγηση καταλληλότητας προσωπικού ασφαλείας
- Προϊστάμενος Αμαξοστοιχίας
- Ειδική Μονάδα Επιθεωρητών Σιδηροδρόμου
- Κυρώσεις Παράβασης Γενικού Κανονισμού Κίνησης
- Πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και υπηρεσίες κατάρτισης προσωπικού σιδηροδρομικών
επιχειρήσεων και διαχειριστή υποδομής - Διεύρυνση Πιστοποίησης Υπεύθυνων για την συντήρηση Φορέων
Η σύγχρονη εταιρική δομή για τον νέο ΟΣΕ περιλαμβάνει ενίσχυση αποτελεσματικότητας και επιτάχυνση διαδικασιών με έμφαση σε:
- Στελέχωση της εταιρείας με όρους ιδιωτικής οικονομίας
- Προσέλκυση στελεχών από το εξωτερικό
- Ταχύτερες προσλήψεις για κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας
- Ταχύτερες διαδικασίες ανάθεσης και υλοποίησης κρίσιμων έργων στον Σιδηρόδρομο.
Είναι επίσημο: Ο Γιώργος Παπαδάκης ανακοίνωσε το τέλος της εκπομπής “Καλημέρα Ελλάδα”
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"