Βουλή: Γιατί τα έδρανα δίπλα στο προεδρείο γέμισαν με Καταριανούς και… κελεμπίες
Η ασυνήθιστη εικόνα που τράβηξε τα βλέμματα
Μια ιδιαίτερη εικόνα κατέγραψε σήμερα Πέμπτη 21/5 ο φωτογραφικός φακός στην Ολομέλεια της Βουλής, με τα έδρανα να γεμίζουν… κελεμπίες.
Ο φωτογράφος του πρακτορείου EUROKINISSI Γιώργος Κονταρίνης, αποτύπωσε τα μέλη, κυρίως, άνδρες της επίσημης αντιπροσωπείας του Συμβουλίου της Σούρα του Κράτους του Κατάρ, με παραδοσιακές αραβικές φορεσιές.



Τα μέλη της αποστολής, που πραγματοποιεί επίσκεψη στη χώρα μας από χθες Τετάρτη 20/5 έως την Παρασκευή 23/5, παρακολούθησαν μέρος της συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής, από τα έδρανα αριστερά του προεδρείου.
Νωρίτερα, τους είχε υποδεχθεί ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος απηύθυνε και σχετική προσφώνηση καλωσορίσματος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στιγμιότυπα καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη σύσταση ή μη προανακριτικής επιτροπής για τους Σπήλιο Λιβανό και Φωτεινή Αραμπατζή σχετικά με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, ύστερα από σχετικό αίτημα της αντιπολίτευσης.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις