TikTok: Αυτά είναι τα καλύτερα trends που είδαμε στην πλατφόρμα το 2024

Η ποικιλία των τάσεων που κυριάρχησαν ήταν εντυπωσιακή

TikTok: Αυτά είναι τα καλύτερα trends που είδαμε στην πλατφόρμα το 2024
Πηγή φωτογραφίας: Unsplash.com

Το 2024, το TikTok δεν ήταν απλά μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ένας ζωντανός οργανισμός γεμάτος με δημιουργικότητα και καινοτομία. Από τους εφήβους της Gen Z μέχρι τους πιο ώριμους χρήστες, όλοι βρήκαν τον τρόπο τους να εκφραστούν και να συνδεθούν μέσα από τα σύντομα βίντεο της πλατφόρμας.

Η ποικιλία των τάσεων που κυριάρχησαν στο TikTok το 2024 ήταν εντυπωσιακή. Από τη μόδα και την ομορφιά μέχρι το φαγητό και την ψυχαγωγία, κάθε ενδιαφέρον βρήκε τον χώρο του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε παρακάτω μερικές από τις πιο δημοφιλείς τάσεις του 2024.

Get Ready With Me (GRWM)

Αυτή η κλασική τάση απέκτησε νέα πνοή το 2024. Οι χρήστες μοιράζονταν βίντεο με την καθημερινή τους ρουτίνα ομορφιάς, δίνοντας έμφαση σε προϊόντα, τεχνικές μακιγιάζ και συμβουλές για κάθε περίσταση. Από τα πιο απλά καθημερινά looks μέχρι τα πιο εντυπωσιακά βραδινά μακιγιάζ, το GRWM κατάφερε να εμπνεύσει εκατομμύρια χρήστες.

@kenziemeads few new things #makeup #makeuptutorial ♬ BEST INTEREST – Tyler, The Creator

Fit ή Outfit Check

Η μόδα ήταν ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο στο TikTok το 2024. Οι χρήστες παρουσίαζαν τα πιο stylish σύνολά τους, είτε πρόκειται για casual εμφανίσεις είτε για πιο επίσημα outfits. Η τάση του “Fit Check” επέτρεψε στους χρήστες να ανακαλύψουν νέα brands, να πάρουν ιδέες για το προσωπικό τους στυλ και να δημιουργήσουν μια κοινότητα λάτρων της μόδας.

ASMR

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι χαλαρωτικοί ήχοι του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) κατέκτησαν το TikTok το 2024. Χρήστες από όλο τον κόσμο δημιουργούσαν βίντεο με ήχους που προκαλούν μια ευχάριστη αίσθηση μυρμηγκιάσματος, όπως το ψίθυρο, το χτύπημα σε διάφορα υλικά ή το τρίψιμο αντικειμένων.

@happywithmonicax 💧 💧 💧 #sleepy #asmrist #asmr ♬ original sound – Monica💗✨

TikTokMadeMeBuyIt

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η τάση αποδεικνύει τη δύναμη του TikTok στο να επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των χρηστών. Χιλιάδες βίντεο παρουσίαζαν προϊόντα που οι δημιουργοί είχαν αγοράσει μετά από να τα δουν στο TikTok, από ρούχα και καλλυντικά μέχρι gadgets και είδη για το σπίτι.

Food Challenges

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα βίντεο με προκλήσεις φαγητού ήταν πάντα δημοφιλή στο TikTok, αλλά το 2024 έφτασαν σε νέα ύψη. Οι χρήστες δοκίμαζαν εξωτικές κουζίνες, τεράστιες μερίδες φαγητού ή απλά συνδυασμούς τροφίμων που δεν είχαν δοκιμάσει ποτέ πριν.

POV (Point of View)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η απλή, αλλά αποτελεσματική τεχνική επέτρεψε στους δημιουργούς να δημιουργήσουν βίντεο που βάζουν τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή. Από κωμικές σκηνές μέχρι συγκινητικές ιστορίες, τα POV βίντεο κατάφεραν να συνδέσουν τους δημιουργούς με το κοινό τους σε ένα προσωπικό επίπεδο.

Pack an Order With Me

Αυτή η τάση μας έδωσε μια ματιά πίσω από τις κουρτίνες του e-commerce, καθώς οι χρήστες μοιράζονταν βίντεο με τη διαδικασία συσκευασίας των παραγγελιών τους. Η τάση αυτή όχι μόνο ήταν διασκεδαστική, αλλά έδωσε επίσης στους θεατές μια εκτίμηση για τη δουλειά που απαιτείται για να φτάσει ένα προϊόν στον τελικό καταναλωτή.

Ειδήσεις σήμερα:

Παναθηναϊκός AKTOR: Εκτός ως το τέλος του 2024 ο Παπαπέτρου

Maestro: Απόψε η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της τρίτης σεζόν – Τι θα δούμε στο πρώτο επεισόδιο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ