Τροποποιήσεις στα δρομολόγια των ΜΜΜ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού λόγω δακτυλίου

Αυξάνονται τα δρομολόγια και σε ΗΣΑΠ και μετρό

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια των ΜΜΜ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού λόγω δακτυλίου

Δακτύλιος: Από σήμερα Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, ο ΟΑΣΑ θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο και εφόσον απαιτηθεί, δύναται να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού, βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αυξάνονται τα δρομολόγια και σε ΗΣΑΠ και μετρό

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων οχημάτων στο δίκτυό του.

Συγκεκριμένα, από τον Σεπτέμβριο του 2021 κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020. Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:

7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

21 Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

054 Περισσός -Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

242 Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

250 Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

732 Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

608 Γαλάτσι – Ζωγράφου

550 Π. Φάληρο – Κηφισιά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.

Ειδήσεις σήμερα:

“Οι αστυνομικοί δεν είναι δολοφόνοι” λέει ο Κούγιας – Τι απαντά για την εντολή να σταματήσει η καταδίωξη (vid)

Άγιος Δημήτριος – Γιατί λέγεται Μυροβλύτης και Λουμπαρδιάρης

“Συναγερμός” για την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος – Εκτόξευση της χονδρικής κατά 48% σε ένα μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ