Άκαρπες είναι οι έρευνες μέχρι αργά το βράδυ της Δευτέρας για τον κυβερνήτη του μοιραίου F4 Phantom, Ευστάθιο Τσιτλακίδη, ο οποίος μετά την πτώση του αεροσκάφους στην Ανδραβίδα παραμένει αγνοούμενος.

Όσο οι ώρες κυλούν οι ελπίδες σταδιακά εξανεμίζονται με την οικογένεια του 31χρονου Σμηναγού να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις έρευνες με κομμένη την ανάσα.

Όπως κάνει γνωστό το ΓΕΑ, στην περιοχή επιχειρούν 1 C-1301 Super Puma, 1 S-70 (τα Ε/Π θα εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια της νύκτας) και πλωτά μέσα του ΛΣ, τα οποία ερευνούν την θαλάσσια περιοχή προκειμένου να εντοπίσουν τον πιλότο του αεροσκάφους.

Νωρίτερα τη Δευτέρα (30/01) νεκρός βρέθηκε ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, Υποσμηναγός (Ι) Μάριος – Μιχαήλ Τουρούτσικας 29 ετών. 

Φίλος του κυβερνήτη μιλώντας στο DEBATER έκανε λόγο για ένα πολύ καλό παιδί και εξέφρασε την ελπίδα να τον βρουν. Με συγκινητικά λόγια δήλωσε πως τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά του ειναι συγκλονισμένοι και σημείωσε με νόημα: “Δεν είχε παιδάκια, αλλά ήθελε να κάνει οικογένεια”.

Την ίδια ώρα, γίνονται έρευνες και σε ένα άλλο επίπεδο, προκειμένου να βρουν τα αίτια για την πτώση αεροσκάφους στην Ανδραβίδα. Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο πιλότος και εμπειρογνώμων αεροπορικών ατυχημάτων Παντελής Φραγκούλης δήλωσε πως “τα αεροσκάφη αυτά, μπορεί να είναι παλαιού τύπου, έχουν όμως εκσυγχρονιστεί όλα αυτά τα χρόνια, έχουν μπει πολύ σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα. Πρέπει να ξέρετε ότι τα αεροσκάφη αυτά και όλα τα αεροσκάφη, ό, τι πετάει στον αέρα, υπόκεινται σε μεγάλες επιθεωρήσεις. Και όταν λέμε επιθεώρηση ενός αεροσκάφους, εννοούμε ότι αλλάζονται πολλά μα πάρα πολλά βασικά εξαρτήματά του. Από’ κει και πέρα γίνεται ένα καινούργιο αεροσκάφος”.

Εξήγησε μάλιστα πως αυτή η πτήση στην Ανδραβίδα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί ως πτήση ρουτίνας.  “Η συγκεκριμένη πτήση δεν είναι ρουτίνας, διότι οι χαμηλές πτήσεις ακολουθούν το ανάγλυφο του εδάφους. Δηλαδή το αεροπλάνο, πετάει πάνω από το έδαφος, να φανταστούμε στα 100 πόδια, στα τριάντα μέτρα σχεδόν ή και χαμηλότερα. Ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους ώστε να μην γίνεται αντιληπτό από τα ραντάρ. Το ίδιο ακολουθείται και στη θάλασσα. Η πτήση όμως αυτή πάνω από το έδαφος δεν είναι μια απλή πτήση ρουτίνας. Γίνεται με πολύ μεγάλη ταχύτητα, με κλειστές στροφές προκειμένου να αποφεύγει διάφορα εμπόδια. Είναι μια πολύ δύσκολη πτήση. Είναι μια πολύ δύσκολη άσκηση, την οποία την κάνουν σχεδόν συχνά όλοι οι χειριστές αυτών των αεροσκαφών“.

Ειδήσεις σήμερα:

Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης και η σύζυγός του Αγοραστή Αρβανίτη στο DEBATER – “Έχουμε κοινή βάση επικοινωνίας και ταύτιση ιδεών”

Είδε τον άνδρα της να καίγεται ζωντανός στο Μάτι – “Ήμασταν παντρεμένοι 4 μέρες – Η τελευταία του λέξη ήταν γιατί”

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις