Με τις έρευνες στους χώρους του Euroferry Olympia, που εξακολουθεί να φλέγεται για πέμπτη ημέρα, για τον εντοπισμό των αγνοουμένων να συνεχίζονται, οι καταγγελίες που έρχονται στο φως για τις συνθήκες στο πλοίο είναι αποκαλυπτικές.

Στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” μίλησε ο Άγγελος Μικρούλης, οδηγός φορτηγού και φίλος των δύο αγνοούμενων Ελλήνων οδηγών που αγνοούνται για πέμπτη ημέρα,.

Ο Νίκος ο επαγγελματίας, γιατί έτσι και τον ξέρει όλη η πιάτσα των μεταφορών, κανένας δεν τον ξέρει ως Νίκο Μπεκιάρη, αλλά και ο Κώστας ο Γεροντιδάκης, τον γιό του τον ξέρω από 1 έτους, είναι “αδέλφια μου”, δεν είναι απλώς φίλοι μου“, είπε ο κ. Μικρούλης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσαν τα στελέχη της ΕΜΑΚ που κάνουν έρευνα για τους αγνοούμενους να κάνουν την αντίθετη διαδρομή από εκείνη που ακολούθησε ο Λευκορώσος οδηγός που βγήκε ζωντανός από το πλοίο την Κυριακή.

Στα γκαράζ έχει κάτι σκαλιά, ανθρωποθυρίδες, που χρησιμοποιούν οι ναυτικοί για να μην πηγαίνουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Από εκεί που βγήκε ο Λευκορώσος, μπορούσαν αντίθετα να πάνε για έρευνα. Είναι “υπόγειο” το γκαράζ, είναι μέσα στην θάλασσα. Αυτά τα γκαράζ σφραγίζονται” ανέφερε.

Συμπλήρωσε πως “είναι κινητή νεκροφόρα στη¨ θάλασσα αυτά τα καράβια. Ο καθρέφτης μου είναι 30 πόντους, μου λένε “κλείσε τον καθρέφτη αφού παρκάρεις” και φέρνουν κολλητά το άλλο αυτοκίνητο. Αν δεν βγω εκείνη την στιγμή, εγκλωβίστηκα μέσα στο αυτοκίνητο“, ενώ όπως χαρακτηριστικά ανέφερε “οταν έχει καιρό, κοπανάει το ένα αυτοκίνητο με το άλλο“.

“Εγώ κοιμόμουν στο αυτοκίνητο, γιατί πώς να πας επάνω; Πας να ακουμπήσεις στην καρέκλα και βρίσκεις τόση μάκα στην καρέκλα. Το καλοκαίρι δεν σου δίνουν την καμπίνα ακόμη και αν την έχεις πληρώσει, γιατί την πουλάνε στον τουρίστα. Στην Ηγουμενίτσα πούλησαν την καμπίνα, παρότι την είχαμε πληρώσει μαζί με άλλους δύο οδηγούς. Μας ξύπνησαν μέσα στην νύχτα. Με έβαλαν να κοιμηθώ στο κρεβάτι του κρατητηρίου, που όμως δεν άνοιγε η πόρτα από μέσα και εγκλωβίστηκα εκεί!”, ανέφερε σχετικά με τις συνθήκες στο πλοίο.

Σύμφωνα με τον κ. Μικρούλη, “δεν έλεγχε κανένας τίποτα. Στα γκαράζ, οι πόρτες απ’ έξω είναι κλειστές, από μέσα όμως ανοίγουν με κουμπί. Λέγαμε στο πλήρωμα θέλω να πάω να δω αν λειτουργεί το ψυγείο γιατί μεταφέρω ψάρια. Μας μάζευαν και μας κατέβαζε 1 ναυτικός 30 οδηγούς. Φτάναμε με το ασανσέρ στο 3ο κατάστρωμα, κατέβαζε εκεί όσους ήθελαν και έλεγε “ανεβείτε μετά επάνω”. Πήγαινε στο 4ο και έλεγε το ίδιο“.

Όταν εκδηλώθηκε η φωτιά, θα μπορούσαν να ανοίξουν οι οδηγοί μέσα από τα γκαράζ και να βγουν. Εκτός εάν τις είχαν μπλοκάρει από την γέφυρα τις πόρτες, για να μην μπει οξυγόνο μέσα και φουντώσει την φωτιά” συμπλήρωσε.

Euroferry Olympia: “Ο ένας αγνοούμενος ήταν μέσα στο φορτηγό του”

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και οδηγός ενός φορτηγού, που ταξίδευε στο μοιραίο δρομολόγιο του πλοίου Euroferry Olympia.

Ο οδηγός του φορτηγού ανέφερε αναλυτικές πληροφορίες για το που και πως ακριβώς βρισκόταν σταθμευμένο το φορτηγό του Νίκου Μπεκιάρη ή “Νίκου του επαγγελματία”, όπως αποκαλούσαν οι άνθρωποι της πιάτσας των μεταφορών, τον έναν από τους δύο Έλληνες οδηγούς φορτηγού που αγνοείται για πέμπτη ημέρα.

Σημείωσε πως ο αγνοούμενος οδηγός είχε μείνει στο αυτοκίνητο του στο γκαράζ, στην διάρκεια του ταξιδιού, σημειώνοντας πως “εγώ ήμουν στην καμπίνα γι’ αυτό και μιλάμε τώρα“.

Όπως είπε στον Γιώργο Παπαδάκη, δίνοντας ακριβή σημεία βάσει και εικόνων που προβάλλονταν την στιγμή εκείνη στον “αέρα” της εκπομπής, ο Νίκος Μπεκιάρης είχε σταθμεύσει σχεδόν δίπλα στο δικό του φορτηγό, στο δεύτερο γκαράζ, στο κεντρικό γκαράζ του πλοίου.

Ο οδηγός προσέθεσε ότι “η δεξιά του πόρτα (σημ: του φορτηγού του αγνοούμενου), η πόρτα του συνοδηγού, δεν ανοίγει για κανέναν λόγο, είναι κολλημένο στα σίδερα του πλοίου, είναι με την όπισθεν βαλμένο το φορτηγό μέσα στο πλοίο, δεν είναι με την μούρη βαλμένο το αυτοκίνητο“.

Σχετικά με το εάν θα μπορούσε να αντιδράσει και να διασωθεί ο οδηγός, εάν αντιλαμβανόταν την φωτιά νωρίς, ανέφερε πως “για να φύγει από το αμάξι του, έπρεπε να σπάσει το παρμπρίζ και να περπατήσει πάνω στις οροφές των αυτοκινήτων“, καθώς τα αυτοκίνητα ήταν σταθμευμένα το ένα κολλητά στο άλλο, στο γκαράζ του πλοίου.

Μάλιστα, όπως με παράπονο και στενοχώρια ανέφερε στον τηλεοπτικό αέρα, προσπαθεί επί τρεις ημέρες να βρει άκρη σε κάποια υπηρεσία για να μεταφέρει αυτές τις πληροφορίες, που ίσως βοηθήσουν στην έρευνα για τον αγνοούμενο, αλλά όπως είπε “πουθενά δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα“.

Ειδήσεις σήμερα

Τρεις συνταγές για μαρινάδες για το ψήσιμο της Τσικνοπέμπτης

Πότε θα “αποχαιρετήσουμε” μάσκες σε εσωτερικούς χώρους και πιστοποιητικά

Συγκλόνισε ο Ανδρέας Μικρούτσικος – “Αρρώστησα και σχεδόν πέθανα…” (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις