Η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τη φρεσκάδα, επενδύοντας σε αυθεντικότητα και ελληνικότητα

Η νέα καμπάνια της εταιρείας αναδεικνύει την ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μέσα από ένα κινηματογραφικό αφήγημα

Η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τη φρεσκάδα, επενδύοντας σε αυθεντικότητα και ελληνικότητα

Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα της καλοκαιρινή καμπάνια «Πραγματικά Φρέσκα στα Lidl», μια καινοτόμα προσέγγιση στην προβολή της φρεσκάδας, που συνδυάζει κινηματογραφική αισθητική, αυθεντικές εμπειρίες και ελληνικό φως. Η καμπάνια ξεχωρίζει για τη δημιουργική της σύλληψη, μετατρέποντας την καθημερινή εμπειρία των φρούτων και λαχανικών σε ένα οπτικοακουστικό ταξίδι αισθήσεων.

Σε 60 δευτερόλεπτα, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείται η φρεσκάδα: με υποκειμενικά πλάνα που βάζουν τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή, με ήχους και εικόνες που ξυπνούν μνήμες καλοκαιριού, και με food styling που αναδεικνύει την ποιότητα των προϊόντων. Η καμπάνια δεν «διαφημίζει» απλώς, αλλά διηγείται μια ιστορία – μια ιστορία ελληνικής γης, καθημερινών στιγμών και αυθεντικής απόλαυσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lidl Ελλάς φροντίζει τα φρούτα και τα λαχανικά της να είναι όχι μόνο φρέσκα, αλλά και να φαίνονται φρέσκα. Η εταιρεία επενδύει στρατηγικά στην τοπική παραγωγή και στη διαφάνεια, στηρίζοντας την ελληνική γη και τους ανθρώπους της. Από κάθε 10 φρούτα που διατίθενται στα καταστήματα, τα 9 προέρχονται από Έλληνες προμηθευτές. Παράλληλα, 102 Έλληνες προμηθευτές συμβάλλουν καθημερινά στο καλάθι του καταναλωτή, με τους 78 εξ αυτών να εξάγουν τα προϊόντα τους σε 19 χώρες του εξωτερικού, επιφέροντας κύκλο εργασιών που ανέρχεται στα €186εκ.

Καθημερινά, οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πάνω από 110 επιλογές φρούτων και λαχανικών, ενώ πραγματοποιούνται περισσότεροι από 1.600 ποιοτικοί έλεγχοι ετησίως, εξασφαλίζοντας την άριστη ποιότητα και φρεσκάδα των προϊόντων.

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να καινοτομεί και να ξεχωρίζει, κατακτώντας για δεύτερη συνεχή χρονιά το Best Buy Award 2024/2025 από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS, ως η τοπική αλυσίδα λιανικής με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ