Τις τελευταίες ημέρες η efood έχει γίνει αποδέκτης αρνητικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξαιτίας ενός λάθους, το οποίο η ίδια η εταιρεία παραδέχθηκε δημοσίως με ανακοίνωσή της. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της efood, με μακροσκελείς αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα, αποφάσισαν να μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο την πραγματική εικόνα του εργασιακού περιβάλλοντος που επικρατεί εδώ και δέκα χρόνια στη Νο1 εταιρεία online delivery εταιρείας της χώρας.

Η efood δεν έφτασε τυχαία στη κορυφή. Με γνώμονα την τεχνολογική καινοτομία και την έντιμη συνεργασία, μέσα σε μια δεκαετία κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και να φτάσει στη κορυφή της προτίμησης. Οι ποιοτικές υπηρεσίες online delivery που προσφέρει μέσω της πλατφόρμας της έδωσαν σημαντικές ευκαιρίες, τόσο στα συνεργαζόμενα καταστήματα, όσο και στους εργαζομένους της. Μέσα σε μια δεκαετία η efood έχτισε μια ομάδα 3.500 ατόμων, τα οποία σήμερα θέλουν να εκφράσουν την αδικία που νιώθουν για την άκριτη επίθεση που δέχεται η εταιρεία. Είτε εργαζόμενοι γραφείου, είτε διανομείς, ενώνουν τις φωνές τους ως “efooders” και μοιράζονται την “άλλη πλευρά” του πρόσφατου σάλου που προκλήθηκε.

Μιλούν ξεκάθαρα για μια “άδικη επίθεση” που δέχεται η εταιρεία από ανθρώπους που δεν έχουν εικόνα από τις πραγματικές εργασιακές συνθήκες που επικρατούν τόσο εντός όσο εκτός γραφείου. Έτσι δημιούργησαν τα hashtag #proud_efooder και #restore_efood στα κοινωνικά δίκτυα, με τα οποία θέλουν να καταθέσουν την αλήθεια τους και να αποκαταστήσουν την αδικία.

Οι efooders, λοιπόν, παραθέτουν την πραγματική όψη του νομίσματος, την δική τους προσωπική εμπειρία μέσα από την εργασία τους στην εταιρεία. Όπως επισημαίνουν, η efood αποτελεί φωτεινή εξαίρεση στον ενάμισι χρόνο πανδημίας που βιώνουμε, αφού συνεχώς προσλαμβάνει εργαζομένους για όλα τα πόστα. Επιπροσθέτως, η εταιρεία υιοθέτησε από την πρώτη στιγμή την τηλεργασία και δεν εξανάγκασε κόσμο σε κανονική άδεια ή άλλες αθέμιτες πρακτικές. Μάλιστα, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η εταιρεία καλύπτει και τα έξοδα μετακίνησης των in-house εργαζομένων της, ακόμα και τις μετακινήσεις με ταξί.

Σημαντική, επίσης, επισήμανση των εργαζομένων της efood είναι πως οι μισθοί στην εταιρεία καταβάλλονται πάντα έγκαιρα και πως οι υπερωρίες πληρώνονται κανονικά, όπως ορίζει ο νόμος. Επιπλέον, αρκετοί τονίζουν πως στην εταιρεία επιβραβεύονται οι εργαζόμενοι για την δουλειά τους με τρεις επιπλέον μέρες άδεια και πως η ημέρα γενεθλίων λαμβάνεται υπόψιν ως επιπλέον μέρα άδειας.

Οι #proud_efooders επισημαίνουν επίσης την κοινωνική ευαισθησία που επέδειξε η εταιρεία στις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν την χώρα μας, καθώς άμεσα προσφέρθηκε να διανείμει δωρεάν φαγητό στους συμπολίτες μας που μάχονταν τις φλόγες.

Έτσι, λοιπόν, δημιουργήθηκαν τα hashtag #proud_efooder και #restore_efood στα κοινωνικά δίκτυα και οι εργαζόμενοι της εταιρείας μοιράστηκαν με τον υπόλοιπο κόσμο την δική τους, “εκ των έσω” εμπειρία από την εργασία τους.

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις