Η πρώτη αντίδραση της Microsoft για το παγκόσμιο “μπλακ άουτ” – “Λαμβάνουμε μέτρα”

H πρώτη επίσημη αντίδραση

Η πρώτη αντίδραση της Microsoft για το παγκόσμιο “μπλακ άουτ” – “Λαμβάνουμε μέτρα”

Η Microsoft ανακοίνωσε την Παρασκευή 19/7 ότι λαμβάνει μέτρα έπειτα από τεχνικό πρόβλημα που έπληξε αρκετές επιχειρήσεις και κυρίως αεροπορικές εταιρείες.

“Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης”, αναφέρει η επιχείρηση σε μήνυμά της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση εκδόθηκε καθώς πολλές επιχειρήσεις αναφέρουν τεχνικά προβλήματα ή βλάβη: επιχειρήσεις στην Αυστραλία, όπως το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, το αεροδρόμιο του Σίδνεϊ και αλυσίδα σουπερμάρκετ, το αεροδρόμιο του Βερολίνου, ή ακόμη ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός φορέας της Βρετανίας, όπως και το Χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Σε μήνυμά της με τίτλο “Υποβάθμιση υπηρεσίας”, η Microsoft σημειώνει ότι οι χρήστες “ενδέχεται να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365”.

H Microsoft προσθέτει ότι παραμένει “κινητοποιημένη για να διαχειριστεί αυτό το συμβάν, δίδοντας την μεγαλύτερη και επείγουσα προτεραιότητα, ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο για τις υπόλοιπες εφαρμογές Microsoft 365 που βρίσκονται σε υποβαθμισμένη κατάσταση”.

Ειδήσεις σήμερα:

Κομισιόν: Ώρα αποφάσεων για Έλληνα επίτροπο και μοίρασμα χαρτοφυλακίων

Παγκόσμιο “μπλακ άουτ” σε ηλεκτρονικά συστήματα που χρησιμοποιούν Windows

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ