Έρευνα αποκαλύπτει πόσοι Έλληνες χρησιμοποιούν λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις
Η έρευνα έγινε από την Focus Bari και το δείγμα ήταν 6.676 άτομα

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους. Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία “περιήγησής” τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.
Χειμωνιάτικο σκηνικό με καταιγίδες και χιόνια έως την Τετάρτη – Πότε υποχωρεί η κακοκαιρία
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις