Στο Μαξίμου ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό – Συναντήθηκε με Μητσοτάκη, τι συζήτησαν

Μαζί με τον πρωθυπουργό και ο... Πίνατ

Στο Μαξίμου ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό – Συναντήθηκε με Μητσοτάκη, τι συζήτησαν
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε γύρω στις 10 το πρωί της Τρίτης 21/4 ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό, όπου τον υποδέχθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον κ. Μητσοτάκης, τον πρίγκιπα Αλβέρτο συνόδευαν οι συνεργάτες του, ενώ στο τραπέζι μαζί με τον πρωθυπουργό ήταν και ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Ελλάδα για την υπεύθυνη διαχείριση και προστασία των ωκεανών και των θαλασσών.

Επίσης, ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον Πρίγκιπα Αλβέρτο Β΄ του Μονακό για την δημιουργία δύο νέων εθνικών θαλάσσιων πάρκων, στο Ιόνιο Πέλαγος και στο Αιγαίο Πέλαγος (Νότιες Κυκλάδες).

Δείτε φωτογραφίες:

Αλβέρτος
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
Αλβέρτος
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
Φωτογραφία
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ