Στην δημιουργία μίας ολοκληρωμένης πρότασης για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές θα ανακοινώσει το υπουργείο Ανάπτυξης σύντομα.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση του υπουργείου, τονίζεται ότι ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και οι αλλαγές θα ανακοινωθούν στις 6 Μαρτίου, ενώ οι έλεγχοι για την εφαρμογή του θα ξεκινήσουν στις 17 του ίδιου μήνα.
Η ανακοίνωση για τον νέο κώδικα στις Εκπτώσεις
Στις 6 Μαρτίου ανακοινώνεται ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές
● Στις 17 Μαρτίου ξεκινούν οι έλεγχοι στην αγορά για την εφαρμογή του
Μετά από πολύμηνη διαβούλευση με όλους τους παράγοντες της αγοράς (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) -ώστε να είναι ξεκάθαρο τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς μπορεί να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες- ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας, στον οποίο θα προστεθούν νέες περιπτώσεις παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας και παραδείγματα που αφορούν στις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές, θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 6 Μαρτίου.
Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς και από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.
Πώς έκλεισε η συμφωνία Τραμπ – Ζελένσκι για τα ορυκτά της Ουκρανίας – Τα 5 σημεία και οι εγγυήσεις
Θεσσαλονίκη: Ξεκαθάρισμα από μαφιόζους “εισαγωγής” βλέπουν πίσω από την εκτέλεση στα ΚΤΕΛ
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"