Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ίσως και μέσα στην Άνοιξη, αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα έργα κατασκευής στο μεσαίο τμήμα του ΒΟΑΚ, Χερσόνησος-Νεάπολη.

Πρόκειται για το έργο που υπεγράφη τον περασμένο Απρίλιο, υλοποιείται με την μέθοδο της ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) και είναι το δεύτερο κατά σειρά που μπήκε σε ρυθμούς κατασκευής. Το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, που έχει αναλάβει το έργο, προχωρά στις απαραίτητες μελέτες. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η κρίσιμη περίοδος, τότε θα αναπτυχθούν και τα πρώτα εργοτάξια στο τμήμα των 22,5 χιλιομέτρων.
Σημειώνεται πως τα 8,3 χιλιόμετρα αφορούν σε χάραξη νέου δρόμου και τα υπόλοιπα 14,2 χιλιόμετρα αφορούν στην αναβάθμιση του υφιστάμενου άξονα. Υπενθυμίζεται ότι από τον Σεπτέμβριο του 2022 έχει υπογραφεί το έργο για το ανατολικό τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ, μέλος του Ομίλου Intrakat.

Ενώ αναμένεται να δοθεί η τελική ημερομηνία, από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις προσφορές στο βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ, Χανιά-Ηράκλειο μήκους 157,5 χιλιομέτρων.

Σημειώνεται πως ο ΒΟΑΚ χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ωστόσο, σε ό,τι αφορά στο μεσαίο τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης, με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αυξάνεται το κόστος του έργου από τα 238,7 εκατ. ευρώ που είχαν «κλειδώσει» με προηγούμενη απόφαση (24.4.23) στα 255,2 εκατ. ευρώ. Το επιπλέον ποσό είναι 16,5 εκατ. ευρώ και εγγράφεται χρηματοδοτικά στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Η διαφορά οφείλεται σε ποσό Δημόσιας Δαπάνης που εγγράφεται στο ΠΔΕ, αλλά δεν χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.

Ειδήσεις σήμερα:

Νίκη Λυμπεράκη – «Όταν είμαι σε δύσκολη περίοδο μου αρέσει να βάφω τοίχους» (vid)

Φιλικός ο Ερντογάν λίγο πριν την επίσκεψή του στην Ελλάδα: «Μοιραζόμαστε τον ίδιο ουρανό και την ίδια θάλασσα – Θέλω λύση win – win»

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις