Ειρήνη Μουρτζούκου: Στον Κορυδαλλό σε ειδικά διαμορφωμένο κελί, υψίστης ασφαλείας – Στην ίδια πτέρυγα με τη Ρούλα Πισπιρίγκου

Γιατί «συγκατοικούν» οι δύο γυναίκες

Ειρήνη Μουρτζούκου: Στον Κορυδαλλό σε ειδικά διαμορφωμένο κελί, υψίστης ασφαλείας – Στην ίδια πτέρυγα με τη Ρούλα Πισπιρίγκου
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Στις φυλακές Κορυδαλλού, κάτω από μέτρα υψίστης ασφαλείας, οδηγήθηκε μετά τις 12.00 σήμερα (14.07) η Ειρήνη Μουρτζούκου.

Η 25ρονη καθ’ ομολογίαν serial killer της Αμαλιάδας βρίσκεται σε καθεστώς 24ωρης παρακολούθησης από τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους και, όπως έχει αποφασιστεί, δεν θα έχει πολλές επαφές με άλλες κρατούμενες, για να μην κινδυνεύει η σωματική της ακεραιότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, κατά την άφιξή της στις φυλακές Κορυδαλλού, η Ειρήνη Μουρτζούκου έγινε στόχος αποδοκιμασιών από πλήθος κόσμου που είχε συγκεντρωθεί έξω από το σωφρονιστικό ίδρυμα. Η 25χρονη μένει σε ένα ειδικά διαμορφωμένο κελί υψίστης ασφάλειας, στην ίδια πτέρυγα που βρίσκεται και η Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία είναι στις φυλακές Κορυδαλλού αυτές τις ημέρες προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις.

Όσα υποστήριξε στο απολογητικό υπόμνημα για τον Παναγιωτάκη – Η εμμονή με τη μητέρα του και το τατουάζ

«Ο Παναγιωτάκης μου έδωσε την δύναμη να ξεπεράσω τα “σκοτάδια” (ψυχιατρικά / ψυχωτικά / σωματικά και όχι μόνο) προβλήματά μου. Με έκανε να βρω την δύναμη να κάνω και πάλι όνειρα…» φέρεται να υποστήριξε στο απολογητικό της υπόμνημα η Ειρήνη Μουρτζούκου

«Δεν θα του έκανα ποτέ κακό, δεν θα του περέβαλα ποτέ και για κανέναν λόγο… αναφέρω ευθαρσώς πως, για τον θάνατό του, δεν έχω την παραμικρή ευθύνη / συμμετοχή / συνεργεία» τόνισε, σύμφωνα με πληροφορίες.

«Η ανωτέρω […] όλους αυτούς τους μήνες προσπαθεί να με οδηγήσει στην ανάληψη της ευθύνης για τον θάνατο του παιδιού της, πλην μου είναι αδύνατον να “χρεωθώ” τον θάνατο της τελευταίας ελπίδας σωτηρίας της ζωής, της ψυχής, της ύπαρξής μου» φέρεται να είπε όσον αφορά στη μητέρα του 15 μηνών βρέφους.

«Δεν δύναμαι και δεν επιτρέπεται στο παρόν δικονομικό στάδιο […] να υπεισέλθω στις λεπτομέρειες του τρόπου, μεθόδου, αιτίας κλπ. του θανάτου του, είμαι όμως στην διάθεση των Αρχών […] να αποκαλύψω τα πάντα» φέρεται να υποστήριξε σε άλλο σημείο.

Σαφείς αιχμές για τρίτο πρόσωπο

Επίσης, αφήνει αιχμές για τον «καταλυτικό ρόλο» στην υπόθεση που παίζει τρίτο πρόσωπο, το οποίο προς το παρόν δεν κατονομάζει: «Καταλυτικό ρόλο έχει διαδραματίσει και άλλος-η άνθρωπος, το όνομα του οποίου θα αποκαλύψω μόνο στις αρμόδιες Εισαγγελικές / Ανακριτικές Αρχές […] αφού δέχομαι συνεχείς και έντονες απειλές για την ζωή μου και την σωματική μου ακεραιότητα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Πόπη υποψιάστηκε από την πρώτη στιγμή ότι το παιδί της δεν πέθανε από φυσικά αίτια. Στην αρχική της κατάθεση στο Α.Τ είχε πει ότι υποψιάζεται και να ελεγχθεί η κ.Μουρτζούκου κι αυτό γιατί το παιδί της δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας. Άφησε το παιδί με την κ.Μουρτζούκου για 8-10 λεπτά και μετά γύρισε και βρήκε το παιδί της νεκρό», είπε ο συνήγορος της Πόπης, μητέρας του Παναγιωτάκη, Τάσος Ντούγκας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».

Η Ειρήνη Μουρτζούκου υποστήριξε μάλιστα για την Πόπη στο απολογητικό της υπόμνημα ότι «Είναι χαρακτηριστικό πως, από την ημέρα θανάτου του Παναγιώτη (5/8/2024) έως και τον μήνα Ιούνιο του έτους 2025 με φιλοξενούσε, κρυφά, στην οικία της στην Αμαλιάδα, γεγονός ασφαλώς μη συμβατό με την, παρουσιαζόμενη δημοσίως, εικόνα της εξοργισμένης (δήθεν) μητέρας με τη “δολοφόνο” του παιδιού της».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο δικηγόρος της Πόπης απάντησε σχετικά με αυτόν τον ισχυρισμό ότι από τον Νοέμβριο του 2024 τουλάχιστον, όποτε και ανέλαβε την υπεράσπισή της, η Ειρήνη δεν έμενε στο σπίτι της Πόπης και μάλιστα η εντολέας του αναγκάστηκε να αλλάξει οικία κάποια στιγμή.

«Είχαν κάποιες τυπικές επαφές. Πήγαινε η κ. Μουρτζούκου εκεί. Κάποιο διάστημα η κ. Μουρτζούκου κοιμόταν στον δρόμο, κοντά στην οικία της εντολέως μου. Έμενε σε διπλανή οικοδομή από την οικία της εντολέως μου και μετά από κάποιο διάστημα η κατάσταση έγινε αφόρητη και -δε θέλω να πω ακριβώς τι είχε γίνει- η εντολέας μου είχε μετακομίσει σε άλλη οικία και είχε ενημερώσει εγγράφως τις Αρχές και το Ανθρωποκτονιών», αποκάλυψε ο κ. Ντούγκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τo τατουάζ της με τα «μάτια» της Πόπης

«Έχει μια εμμονή με τη μητέρα του Παναγιώτη, αυτό είναι σίγουρο», επισήμανει ο κ.Ντούγκας στην εκπομπή «Καλοκαίρι Παρέα».

Ο καθηγητής Ψυχιατρικής & Ψυχοθεραπείας, Αντώνης Ντακανάλης, ο οποίος συνάντησε τη Μουρτζούκου πέντε μέρες πριν τη σύλληψή της, έκανε και μια αποκάλυψη, μιλώντας στην ίδια εκπομπή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είδα αυτό που βλέπετε όλοι σας, την προσωπικότητα που γνωρίζετε. Δύο είναι τα πρόσωπα- κλειδιά που στοίχειωσαν τη ζωή της: η μάνα της και η Πόπη, οι οποίες τυγχάνει να έχουν το ίδιο όνομα. Στην αρχή όταν με είδε κι άκουσε την ιδιότητά μου, μου είπε “φύγε από δω, δε θέλω να με ρωτάς για τη μάνα μου”, η πρώτη της πληγή. Όταν κατάλαβε ότι δεν είχα καμία ανακριτική διάθεση, αφέθηκε και ήρθε να βγάλουμε selfie. Αναζητούσε την προσοχή από μικρή, από όταν σχεδίασε την απαγωγή της μέχρι και τώρα. Εγώ διέκρινα ένα έντονο τατουάζ “δύο μάτια” που έχει στο χέρι της», περιέγραψε.

Καθηγητής Ψυχιατρικής: “Αυτά τα μάτια ποιανού είναι;”

Ειρήνη Μουρτζούκου: “Εσύ ποιανού πιστεύεις;”

Καθηγητής Ψυχιατρικής: “Εγώ πιστεύω ότι είναι της Πόπης

Ειρήνη Μουρτζούκου: “Ποιανής Πόπης;” γιατί είναι η μάνα μου και η μητέρα του Παναγιωτάκη

Καθηγητής Ψυχιατρικής: “Εγώ πιστεύω ότι είναι της δεύτερης

Ειρήνη Μουρτζούκου: “Eσύ καταλαβαίνεις πολλά, φύγε!”

«Υπήρχε μια ιδιαίτερη σχέση με την Πόπη, υπήρχε μια μεταβίβαση από τη μητέρα της στην Πόπη. Υπήρχε κάτι παραπάνω, τουλάχιστον από τη μεριά της Ειρήνης», υποστήριξε ο καθηγητής Ψυχιατρικής.

Ειρήνη Μουρτζούκου: Η σκοτεινή τριάδα της προσωπικότητας της

Ο κ. Ντακανάλης μίλησε αναλυτικά και για το οικογενειακό περιβάλλον της Ειρήνης Μουρτζούκου, τα κίνητρα αλλά και τα στοιχεία εκείνα της προσωπικότητας της που την οδήγησαν να προχωρήσει σε φόνους παιδιών.

«Στην υπόθεση της Ειρήνης Μουρτζούκου έχουμε ένα άρρωστο οικογενειακό σύστημα, ένα κακοποιητικό περιβάλλον. Βλέπετε τις εγκληματικές πράξεις, που αρχίζουν στην ηλικία των 14 ετών. Πριν από αυτό, υπήρχε ήδη κάτι άλλο και βλέπουμε μια κλιμάκωση της συμπεριφοράς.

Υπήρχε μια έντονη παραβατική συμπεριφορά. Κλοπές, ψέματα… όλο αυτό κλιμακώνεται, αν δεν το σταματήσεις. Αυτά δε γεννιούνται τυχαία, δημιουργούνται μέσα σε ένα περιβάλλον, όταν το παιδί μεγαλώνει χωρίς όρια κι όταν φυσικά στο περιβάλλον – το κακοποιητικό γιατί ήταν το περιβάλλον της Ειρήνης κακοποιητικό, είναι αδιαμφισβήτητο- μαθαίνει ουσιαστικά ότι η στοργή σημαίνει απόρριψη κι εγκατάλειψη.

Εμένα η πρώτη φράση που μου είπε η Ειρήνη, όταν τη συνάντησα, είναι “δεν θέλω να μου μιλάς για τη μάνα μου, γιατί δε μου έδωσε ποτέ την αγκαλιά”», περιέγραψε αρχικά ο καθηγητής στην εκπομπή του Ant1 «Καλοκαίρι Παρέα».

«Αν πάμε να καταλάβουμε τα κίνητρα, το «γιατί το έκανε», γιατί μετά υπάρχει και ψυχοπαθητική προσωπικότητα, θα σας το πω πολύ απλά: αν η μητέρα από την Πάτρα θυσίασε τα παιδιά της για να σώσει τον γάμο με τον άντρα της, η Μουρτζούκου το έκανε για να τιμωρήσει πρώτα τη μάνα της. Ουσιαστικά υπήρχε από τη μία η ανάγκη για αποδοχή και από την άλλη απέραντο μίσος.

Αυτό το μίσος το έκανε μεταβίβαση, δεν το έστρεφε κατευθείαν στη μάνα της, αλλά προσπαθούσε να πληγώσει κάθε άνθρωπο που σε μία σχέση είτε οικογενειακή είτε φιλική είτε ερωτική την πλήγωνε. Αυτό όμως είναι το κίνητρο», εξήγησε ο κ. Ντακανάλης, ο οποίος επισήμανε ότι το κίνητρο δε δικαιολογεί τις δολοφονίες.

Το τραύμα μπορεί να εξηγεί, αλλά δεν αποτελεί άλλοθι. Το τραύμα μπορεί να είναι το έδαφος, αλλά για να «φυτρώσει» πάνω σε αυτό το φονικό, χρειάζεται και κάτι άλλο, χρειάζεται αυτό που λέμε εμείς «η σκοτεινή τριάδα της προσωπικότητας».

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ψυχιατρικής και Ψυχοθεραπείας, αυτή η «σκοτεινή τριάδα» είναι: «ο μακιαβελισμός, η χρηστική ικανότητα, τα ναρκισσιστικά στοιχεία που ήταν έντονα. Και φυσικά είναι και τα ψυχοπαθητικά στοιχεία, δηλαδή: έλλειψη μεταμέλειας, έλλειψη ηθικών φραγμών, έλλειψη τύψεων».

«Μια γυναίκα που ουσιαστικά τιμωρεί, όπως σας είπα, χωρίς να έχει καμία αξία. Απαξία πλήρως, γιατί να φτάσεις να σκοτώσεις και με το ίδιο μοτίβο, όπως είπε εκείνη, που σημαίνει : Θυμώνω, θολώνω και σε βγάζω από τη μέση, σημαίνει ότι πρώτα μέσα σου πρέπει να έχεις σκοτώσει – και σ’ αυτό είμαι απόλυτος- την ιδέα του ανθρώπου, κάθε ίχνος ανθρωπιάς», κατέληξε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ