Αγανακτισμένοι είναι οι γονείς στο σχολείο που φοιτούσε ο 14χρονος Μάκης που τόσο άδικα έβαλε τέλος στη ζωή του στα Σεπόλια και ενώ οι έρευνες για τα αίτια που τον αναγκάσαν το παιδί να αυτοκτονήσει συνεχίζονται.

Με τις μαρτυρίες για ακραία περιστατικά στο bullying να διερευνώνται ως πιθανό αίτιο παρόλο που διαψευστήκαν από τον διευθυντή του σχολείου, στο σχολείο επικρατεί αναβρασμός.

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στο σχολείο στα Σεπόλια είναι ένα μήνυμα που έγραψαν άγνωστοι και γράφει “Να μην υπάρξει άλλος Μάκης”.

Αρκετοί γονείς έχουν συγκεντρωθεί έξω από το σχολείο και ζητούν συνάντηση από το διευθυντή. Ο διευθυντής αρχικά ζητούσε να μπει επιτροπή γονέων και όχι όλοι, ωστόσο οι γονείς ήθελαν να μπουν όλοι, κάτι που τελικά έγινε δεκτό από τον διευθυντή.

Οι γονείς μάλιστα θέλουν να δώσουν στον διευθυντή μία ανακοίνωση με τίτλο “Να μην χαθεί άλλο παιδί” την οποία εξέδωσε το ΔΣ της Ένωσης Γονέων της 4ης Δημοτικής Κοινότητας

Στην ανακοίνωση το ΔΣ της Ένωσης Γονέων της 4ης Δημοτικής Κοινότητας εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του 14χρονου μαθητή που έδωσε τέλος τη ζωή του στα Σεπόλια.

“Το τραγικό συμβάν επιβεβαιώνει την άθλια κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της χώρας και ιδιαίτερα στις λαϊκές γειτονιές της Αθήνας“, αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση

Σύμφωνα με την ανακοίνωση γίνεται λόγος για κοινωνικά αίτια πίσω από την πράξη του 14χρονου, τα οποία επιδεινώθηκαν τα δύο χρόνια της πανδημίας, αλλά και από το κύμα ακρίβειας.

Η πραγματικότητα που ζούμε στα σχολεία της περιοχής μας, μιλάει από μόνη της. Έχουμε πολλά παραδείγματα όπου οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί καθημερινά επισημαίνουν σε εμάς τους γονείς περιστατικά ψυχοκοινωνικής δυσλειτουργίας μαθητών“, αναφέρεται στην ανακοίνωση και γίνεται λόγος για ανάγκη ύπαρξης ψυχολόγων στα σχολεία.

“Αυτό που ως γονείς έχουμε ανάγκη σε κάθε σχολείο, είναι η συγκρότηση ζωντανών, μαχητικών συλλόγων γονέων που να ανοίξουν τη συζήτηση γύρω και από αυτά τα ζητήματα, διεκδικώντας:

Άμεση παρέμβαση-βοήθεια από ομάδα ειδικών στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου στην οικογένεια του μαθητή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες από το σοκ που έχει προκαλέσει ο άδικος χαμός του μαθητή.

Πρόσληψη μόνιμου ψυχολόγου ανά σχολική μονάδα που θα στηρίζει ουσιαστικά τον μαθητή, τον εκπαιδευτικό και τον γονιό.

Έγκαιρη κάλυψη όλων των κενών, με πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού όλων των ειδικοτήτων. Με αυτόν τον τρόπο ο εκπαιδευτικός θα είναι δίπλα στον μαθητή, θα αποκτάει ουσιαστική επαφή μαζί του, προκειμένου να αντιλαμβάνεται τις όποιες ανησυχίες του. Ταυτόχρονη επιμόρφωση και επιστημονική βοήθεια στους εκπαιδευτικούς, ώστε έγκαιρα να εντοπίζουν και στη συνέχεια να αντιμετωπίζουν από κοινού με τον ψυχολόγο, αντίστοιχα προβλήματα.

Ουσιαστική Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας με σύγχρονες δομές, αντάξιες των επιτευγμάτων της επιστήμης και του αιώνα που ζούμε. Αυτό σημαίνει Κέντρο Υγείας, κέντρο ψυχικής Υγείας, που θα συνδέονται άμεσα με τη σχολική μονάδα, που θα έχει γιατρό, που θα έχει σχολικό σύμβουλο, τον ψυχολόγο, τον παιδοψυχίατρο, τον κοινωνικό λειτουργό, ώστε να στηρίζει στο σύνολό της τη σχολική κοινότητα“, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα:

Δύσκολες ώρες για τον Γιάννη Φέρτη – Η “σκληρή” μάχη με το Αλτσχάιμερ

Εύκολη και λαχταριστή μαρμελάδα φράουλα

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις