Xωρίς σταθερές τηλεφωνικές γραμμές έχει μείνει μέρος του δικτύου στην Ισπανία μετά από μπλακ άουτ στην εταιρεία Telefónica, το οποίο έχει προκαλέσει προβλήματα στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης 112 σε αρκετές κοινότητες.
Το πρόβλημα, το οποίο ξεκίνησε νωρίς την Τρίτη, 20 Μαΐου, φαίνεται να συνδέεται με την αναβάθμιση δικτύου που πραγματοποιεί η Telefonica, αναφέρει το τοπικό ειδησεογραφικό πρακτορείο El Diario. Πολλοί χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται να έχουν επίσης επηρεαστεί από προβλήματα, ωστόσο δεν είναι σαφές εάν συνδέονται με τα έργα της Telefonica. Πελάτες των Movistar και O2, δύο εταιρειών Telefonica, ανέφεραν ότι οι οπτικές ίνες ήταν εκτός λειτουργίας.
Το Υπουργείο Ασφάλειας είπε ότι γύρω στις 4 το πρωί τοπική ώρα, οι χειριστές των τηλεφωνικών κέντρων έκτακτης ανάγκης παρατήρησαν “προβλήματα με ορισμένες από τις κλήσεις που εισέρχονταν”.
Οι άνθρωποι που επλήγησαν από τη διακοπή και χρειάζονταν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης είχαν «κομμένη τη φωνή» τους κατά τη διάρκεια των κλήσεων, με τους χειριστές να τους καλούν πίσω.
Οι περιοχές που επηρεάζονται
Το τηλεφωνικό κέντρο 112 της κοινότητας της Βαλένθια ανέφερε αρχικά τη διακοπή, με το ζήτημα να επηρεάζει τώρα τη Χώρα των Βάσκων, την Ανδαλουσία, την Εξτρεμαδούρα και την Αραγονία.
Στη Χώρα των Βάσκων, η τοπική αυτοδιοίκηση αναγκάστηκε να ζητήσει μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους ανθρώπους να καλέσουν το 900 112 088, αφού συνειδητοποίησαν ότι οι κλήσεις δεν έφταναν στο κέντρο έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι τα μέσα του πρωινού, τα πράγματα είχαν ως επί το πλείστον επιστρέψει στο φυσιολογικό σε αυτήν την περιοχή, αλλά άλλες δεν ήταν τόσο τυχερές. Στην Αραγονία, οι αρχές μοιράστηκαν όχι έναν αλλά τρεις εναλλακτικούς αριθμούς τηλεφώνου στους οποίους μπορούσαν να καλέσουν οι άνθρωποι σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Η Βαλένθια έπρεπε επίσης να δράσει γρήγορα, δημιουργώντας έναν προσωρινό αριθμό έκτακτης ανάγκης.
Τα ακριβή αίτια της καταστροφικής διακοπής δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας.
Όλες οι φωνητικές υπηρεσίες της Telefonica έχουν επηρεαστεί.
Σύμφωνα με το Downdetector που αναφέρει ζητήματα υπηρεσιών σε επιχειρήσεις, τα περιστατικά ξεκίνησαν λίγο μετά τις 02:00 τοπική ώρα και επηρέασαν την υπηρεσία σταθερού διαδικτύου.
Τουλάχιστον το 72% των πολιτών ανέφερε διακοπές, με ένα άλλο 18% να αναφέρει χωρίς σήμα και το 10% με «ολική διακοπή».
Τα ζητήματα που προκάλεσαν τη διακοπή “δεν σχετίζονται με το 112 στην κοινότητα της Βαλένθια”, σύμφωνα με την GVA.
Το πρόβλημα προήλθε από μια ενημέρωση δικτύου
Σε όλη την Ισπανία, οι εταιρείες ξύπνησαν με προβληματικά συστήματα. Οι υπολογιστές δεν συνδέονταν, το λογισμικό δεν φορτωνόταν, ορισμένες εταιρείες ήταν σχεδόν παγωμένες, χωρίς πρόσβαση στα εργαλεία που χρειάζονταν για να λειτουργήσουν.
Το πρόβλημα επηρέαζε μόνο τους πελάτες της Telefonica, αλλά δεν πρόκειται για μικρή ομάδα. Από τους τοπικούς δήμους μέχρι τις ιδιωτικές εταιρείες, ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων βασίζεται στην Telefonica καθημερινά και έμειναν στο σκοτάδι, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά, καθώς η εταιρεία εργαζόταν στο παρασκήνιο για να διορθώσει τα πράγματα.
Ένας εκπρόσωπος της Telefonica δήλωσε στο ABC ότι το πρόβλημα προήλθε από μια ενημέρωση δικτύου και ότι οι μηχανικοί εργάζονται για να το επιλύσουν το συντομότερο δυνατό. Προς το παρόν, οι γραμμές έκτακτης ανάγκης επανέρχονται σιγά σιγά σε λειτουργία και η Telefonica αναφέρει ότι βρίσκεται κοντά στην επίλυση του προβλήματος.
Ουκρανικό: Τα νέα δεδομένα μετά το τηλεφώνημα Τραμπ – Πούτιν και το σχέδιο για πενταμερή
Βόλος: Αιφνίδιος θάνατος 5χρονου – Διακομίστηκε στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"