Οι οδηγοί που συμμετέχουν σε αυτοσχέδιους αγώνες φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται την λιγότερη κίνηση στον Κηφισό, αλλά και την απουσία όπως εξηγεί ο σύμβουλος κυκλοφορίας, Κίμων Λογοθέτης, των καμερών που βεβαιώνουν παραβάσεις.
«Οι αυτοσχέδιοι αγώνες ταχύτητας στη λεωφόρο Κηφισού γίνονται πιο συχνοί το τελευταίο διάστημα λόγω της απουσίας των τεχνολογικών μέσων ελέγχου παραβάσεων. Οι κάμερες παρακολούθησης ταχύτητας που είχαν εγκατασταθεί παλαιότερα είναι πλέον παρωχημένες και δεν λειτουργούν, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να εκμεταλλεύονται την απουσία ελέγχου. Έχω παρατηρήσει υπερβολικές ταχύτητες στην κίνηση των οχημάτων, ιδιαίτερα στο τμήμα του Κηφισού, από την Αττική Οδό μέχρι το Φαληρικό Δέλτα»
Η αρμοδιότητα συντήρησης και εγκατάστασης τεχνικών μέσων καταγραφής τροχαίων παραβάσεων, ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. «Παρά το γεγονός ότι πρόσφατα ασφαλτοστρώθηκε ένα μεγάλο μέρος του δρόμου από την Περιφέρεια Αττικής, σε πολλά σημεία ο ασφαλτοτάπητας παραμένει φθαρμένος, δημιουργώντας συνθήκες διαφορετικού επιπέδου πρόσφυσης και ανωμαλίες, καθιστώντας την οδήγηση ακόμη πιο επικίνδυνη», μας εξηγεί ο κος Λογοθέτης.
Ωστόσο, υπάρχει χώρος για να μπορέσει η τροχαία να προβεί σε ελέγχους; Ο Κίμων Λογοθέτης εξηγεί:
«Από την άλλη πλευρά δεν υπάρχουν ασφαλή σημεία για τη διενέργεια ελέγχων από την τροχαία. Η κακή χάραξη του δρόμου, που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με την κοίτη του ποταμού Κηφισού, προσθέτει στην επικινδυνότητα. Ένα χαρακτηριστικό σημείο μειωμένης οδικής ασφάλειας είναι η συμβολή του Κηφισού με τη λεωφόρο Αθηνών, ενώ στο ίδιο σημείο υπάρχει εγκατεστημένη κάμερα καταγραφής ταχύτητας, όμως δεν λειτουργεί», τονίζει.
Στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής υπάρχουν ανιχνευτές που μετρούν την ταχύτητα των οχημάτων, αλλά δεν είναι κατάλληλοι για τη βεβαίωση παραβάσεων. Παρά τις καταγραφές υπερβολικών ταχυτήτων, που ξεπερνούν ακόμη και τα 200 χλμ/ώρα, δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτοποίησης των οχημάτων και των παραβατών οδηγών.
«Η εγκατάσταση νέων τεχνικών μέσων καταγραφής τροχαίων παραβάσεων στους κεντρικούς οδικούς άξονες αποτελεί προτεραιότητα της νέας περιφερειακής διοίκησης. Οι νέες κάμερες θα συμβάλλουν στην αποτροπή παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ σχεδιάζεται να εγκατασταθούν συστήματα για την καταγραφή παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη, της υπερβολικής ταχύτητας και την επιτήρηση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης του Κηφισού. Η επίσπευση των διαδικασιών είναι απαραίτητη για να μειωθούν οι κίνδυνοι και να διασφαλιστεί η ασφάλεια όλων των χρηστών του δρόμου», καταλήγει.
Ένας πεζός στο DEBATER δήλωσε ότι: «Φοβόμαστε με τέτοιες ταχύτητες που αναπτύσσονται. Περνάμε φυσικά πάνω από τη γέφυρα των πεζών. Αλλά βλέπεις πως τρέχουν και πως αλλάζουν λωρίδες». Ένας οδηγός μας εξομολογείται ότι: «έχω πετύχει κόντρα στον Κηφισό με το παιδί μέσα και δεν ήξερα τι να κάνω. Πέρασαν με μεγάλη ταχύτητα τρία αυτοκίνητα και με επικίνδυνους ελιγμούς μπήκαν μπροστά μου. Οδήγησα προσεκτικά και κάλεσα το 100 και έδωσα αριθμό κυκλοφορίας. Ότι πρόλαβα δηλαδή να κάνω. Πάρα πολύ επικίνδυνο…», εξομολογείται.
Δείτε βίντεο με εντοπισμό οχήματος στον Κηφισό που έκανε κόντρες. Η ομάδα ελέγχου πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων εντόπισε τα δυο οχήματα και συνέλαβε στα πλαίσια του αυτοφώρου δυο οδηγούς ηλικίας 19 και 20 ετών.
Ντόναλντ Τραμπ: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την απόπειρα δολοφονίας
Σάνεν Ντόχερτι – Τι είχε πει η μητέρα της δύο μέρες πριν την απώλεια της κόρης της
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"