Ολοένα περισσότερα στοιχεία αποκαλύπτονται για τα λάθη, τις παραλείψεις και όσα συνέβησαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και οδήγησαν στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Όπως μετέδωσε το Mega, στη γραμμή του μοιραίου Intercity στη διαδρομή Νέοι Πόροι – Λάρισα καταγράφηκε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από το αρμόδιο τμήμα που μετρά το ρεύμα στις σιδηροδρομικές γραμμές.
Όπως σημειώνεται η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, από το τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει τις καταναλώσεις, επικοινώνησαν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας.
Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία κινείται στη γραμμή. Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό πριν από τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Σύμφωνα με το Mega, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.
Υπενθυμίζεται ότι αργά το βράδυ της Κυριακής (5/3), με τη σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα, ο σταθμάρχης Λάρισας κρίθηκε προφυλακιστέος.
Ο συνήγορος του σταθμάρχη χαρακτήρισε την εξέλιξη ως “κάτι αναμενόμενο λόγω της σπουδαιότητας της υποθέσεως, του βάρους και των ευθυνών”, προσθέτοντας ότι “ο κατηγορούμενος είπε τα πάντα, τα πράγματα όπως ακριβώς έγιναν χωρίς να φοβηθεί αν από την αναφορά αυτή προκύπτουν ευθύνες για τον εαυτό του ή όχι”.
Εορτολόγιο – Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 6 Μαρτίου;
Ποια είναι η πιο ασφαλής θέση όταν ταξιδεύουμε με τρένο
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"