Clever Point – Νέα υπηρεσία παράδοσης, παραλαβής και επιστροφής online αγορών

Με ένα δίκτυο 530+ καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα

Clever Point – Νέα υπηρεσία παράδοσης, παραλαβής και επιστροφής online αγορών

Η Clever Point αποτελεί μια νέα υπηρεσία παράδοσης, παραλαβής και επιστροφής online αγορών, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευελιξία να επιλέγουν τον χρόνο και τον τόπο που τους βολεύει, μέσω ενός πρωτοποριακού δικτύου καταστημάτων διευρυμένου ωραρίου.

Με ένα δίκτυο 530+ καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, η Clever Point προσφέρει στους καταναλωτές, τα e-Shops και τις εταιρείες courier εναλλακτικές υπηρεσίες σχετικά με τις παραδόσεις, τις παραλαβές και τις επιστροφές των δεμάτων τους. Επιπλέον, προσφέρει υπηρεσίες ταχυμεταφοράς δεμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δίκτυο της Clever Point δίνει την ευκαιρία σε μια μεγάλη γκάμα καταστημάτων να διευρύνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους και να διαφοροποιηθούν από τον τοπικό ανταγωνισμό. Με αυτό τον τρόπο τα καταστήματα απολαμβάνουν πολλαπλά οφέλη, όπως αύξηση της επισκεψιμότητας & cross-sales, online προβολή, αύξηση του μηνιαίου εισοδήματος κ.α. Όλα τα παραπάνω βοηθούν ακόμα περισσότερο όλους τους συνεργάτες της Clever Point να παρέχουν εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου στους καταναλωτές που επιλέγουν την υπηρεσία μας.

Τα καταστήματα που απαρτίζουν το δίκτυό της Clever Point εντοπίζονται κυρίως στις παρακάτω κατηγορίες:

. Μίνι Μάρκετ

. Ανθοπωλεία

. Βενζινάδικα

. Σταθμοί Parking

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

. Grocery Stores

. Ασφαλιστικά Γραφεία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

. DVD Clubs

. Φωτοτυπικά Κέντρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βασικά χαρακτηριστικά του δικτύου της Clever Point

Επιλεγμένα σημεία σε γειτονιές και σημεία αιχμής

Διευρυμένο ωράριο λειτουργίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξυπηρετικοί συνεργάτες

Λίγα λόγια από τους ανθρώπους της Clever Point

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, εμείς στο Clever Point οραματιζόμαστε το Last Mile Delivery αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με τη σημερινή του κατάσταση. Στόχος μας είναι να έχουμε περισσότερους ευχαριστημένους καταναλωτές, οι οποίοι θα αντιληφθούν την αξία και τη σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μέρες μας και έτσι θα καταφέρουμε να πετύχουμε συνολική ανάπτυξη του e-Commerce στην Ελλάδα.

Σημαντικό κομμάτι για τη βελτίωση του Last Mile Delivery, αποτελεί η δυνατότητα του καταναλωτή να έχει περισσότερες επιλογές για το πως θα παραλάβει τις αγορές τους. Είτε αυτό αφορά σημεία εξυπηρέτησης, είτε δημιουργία time-slots από τις εταιρείες courier κ.ο.κ.

Περισσότερες & πιο ευέλικτες επιλογές για τον καταναλωτή

Μεγάλη σημασία επίσης έχει η δυνατότητα του καταναλωτή, να παραλαμβάνει τις αγορές του σε διευρυμένο ωράριο, πέρα από το καθιερωμένο service των μεταφορικών εταιρειών και των courier, το οποίο εξυπηρετεί από τις 09:00 έως τις 17:00.

Διευρυμένο ωράριο παραδόσεων & παραδόσεις Σαββατοκύριακα

Όσο πιο κοντά βρεθούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι εταιρείες μεταφορών/courier στον καταναλωτή, τόσο περισσότερα προβλήματα θα λυθούν. Φανταστείτε όλα τα e-Shops και οι Couriers να είχαν σημεία παραδόσεων σχεδόν σε κάθε γειτονιά, πόσο ευκολότερες θα ήταν οι παραδόσεις και πόσες λιγότερες αποτυχίες θα υπήρχαν.

Η υπηρεσία «Παραλαβή Online αγορών από σημείο Clever Point» λειτουργεί με τρία απλά βήματα για τον καταναλωτή και για το e-Shop:

Επιλογή της υπηρεσίας Clever Point στο Checkout του e-Shop από τον καταναλωτή

Ο καταναλωτής επιλέγει κατά τη διαδικασία του Checkout ότι επιθυμεί να παραλάβει τις αγορές του από ένα σημείο Clever Point που τον εξυπηρετεί. Αυτό πραγματοποιείται μέσα από έναν χάρτη.

Αποστολή από το e-Shop & Ενημέρωση του καταναλωτή από το Clever Point για την άφιξη

Το e-Shop ξεκινάει την αποστολή του δέματος προς το σημείο που επέλεξε ο καταναλωτής. Μόλις το δέμα φτάσει στο σημείο, ο πελάτης θα λάβει SMS & E-Mail με τον κωδικό παραλαβής του. Η  ενημέρωση στέλνεται από το Clever Point.

Παραλαβή από τον καταναλωτή όταν τον βολεύει

Από τη στιγμή που θα λάβει το SMS, ο καταναλωτής μπορεί να επισκεφθεί το σημείο που έχει επιλέξει για να παραλάβει το δέμα του, όταν τον βολεύει, χωρίς άγχος.

Ειδήσεις σήμερα:

Αποστομωτική απάντηση της Αθήνας στον Τσαβούσογλου – “Η Ελλάδα δεν εκφοβίζεται, ούτε τρομοκρατείται”

Η δημόσια συγγνώμη της Μαρίας Αντωνά στη Σταυρούλα Χρυσαειδή – “Μετέφερα φημολογίες”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ