Ντόρα Μπακογιάννη: Η εξομολόγησή της για τη μητρότητα – “Έχω μετανιώσει που δεν έκανα άλλα δύο παιδιά”

"Όταν κάνεις όνειρα, ο Θεός γελάει"

Ντόρα Μπακογιάννη: Η εξομολόγησή της για τη μητρότητα – “Έχω μετανιώσει που δεν έκανα άλλα δύο παιδιά”
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI

Ένα διαφορετικό πρόσωπο έδειξε η Ντόρα Μπακογιάννη, καθώς μίλησε για την προσωπική της ζωή, παρουσιάζοντας πιο ευαίσθητες πλευρές του εαυτού της.

Συγκεκριμένα, η κ. Μπακογιάννη, μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno» του MEGA, αναφέρθηκε στη σχέση της με τα παιδιά, τονίζοντας πως, ανεξαρτήτως ηλικίας, παραμένουν πάντα παιδιά για τους γονείς τους. «Αυτό δεν αλλάζει, τα παιδιά είναι πάντα παιδιά. Η μητρότητα είναι ευλογία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, προχώρησε σε μια προσωπική εξομολόγηση, αποκαλύπτοντας ότι έχει μετανιώσει που δεν απέκτησε περισσότερα παιδιά. «Έχω μετανιώσει που δεν έκανα άλλα δύο παιδιά. Είχα προγραμματίσει γύρω στα 30-32 να κάνω άλλα δύο, αλλά δεν πήγε όπως το είχα σχεδιάσει. Όταν κάνεις όνειρα, ο Θεός γελάει», είπε, αναφερόμενη και στην απώλεια του συζύγου της, Παύλου Μπακογιάννη.

Στη συνέχεια, σημείωσε ότι θεωρεί τον εαυτό της τυχερό στον έρωτα, καθώς, όπως είπε, έχει ερωτευτεί δύο φορές στη ζωή της. «Πρέπει να είσαι πολύ τυχερός για να ερωτευτείς δύο φορές και εγώ είμαι. Και με τον Μπακογιάννη και με τον Ισίδωρο (Κούβελο). Είναι ωραίο να έχεις τον άνθρωπό σου», ανέφερε.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στην ανάγκη για ανθρώπινη επαφή και συντροφικότητα, επισημαίνοντας πως, παρά τον δυναμικό της χαρακτήρα, κανείς δεν μπορεί να σταθεί μόνος. «Είμαι δυναμική, αλλά δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη θέλει στήριξη, μια καλή κουβέντα, βοήθεια. Έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλον», πρόσθεσε.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ