Μπακογιάννη: “Έχω ενθουσιαστεί με τον Akyla” – “Μπορούμε να στηρίξουμε την Eurovision αν κερδίσουμε”
"Μου άρεσε ο τρόπος που φέρθηκε στη μητέρα του"
Θετικά σχόλια έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη για την συμμετοχή του Akyla στην φετινή Eurovision, χωρίς να κρύβει τον θαυμασμό της για τον νεαρό καλλιτέχνη.
Η κ. Μπακογιάννη, μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno» του MEGA, αποκάλυψε πως ενθουσιάστηκε με τον καλλιτέχνη και τη συνολική του παρουσία, κάνοντας λόγο για μια ξεχωριστή περίπτωση. «Έχω ενθουσιαστεί με τον Akyla, τον είδα και ξετρελάθηκα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερα στάθηκε στη σχέση που έδειξε να έχει με τη μητέρα του επί σκηνής κατά τη διάρκεια του τελικού, τονίζοντας πως η εικόνα αυτή την συγκίνησε.
«Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που φέρθηκε στη μητέρα του, ίσως και επειδή είμαι κι εγώ μαμά», σημείωσε.
Δεν παρέλειψε να του ευχηθεί καλή επιτυχία, τονίζοντας πως πάνω απ’ όλα σημασία έχει η προσωπική του χαρά.
«Μου αρέσει πάρα πολύ και του εύχομαι καλή επιτυχία, πρωτίστως για τη δική του χαρά και έπειτα και για εμάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην ερώτηση για το κατά πόσο η Ελλάδα θα μπορούσε να στηρίξει τη διοργάνωση της Eurovision σε περίπτωση νίκης, η Ντόρα Μπακογιάννη απάντησε θετικά, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η χώρα διαθέτει όσα αυτή η διοργάνωση χρειάζεται.
«Εννοείται πως μπορούμε να υποστηρίξουμε τη Eurovision. Εδώ καταφέραμε να διοργανώσουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004», ανέφερε χαρακτηριστικά.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις