Eurovision 2026: Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού έχει διχάσει τους fans – «Σαν παιδική κάρτα γενεθλίων»

Η μεγάλη αλλαγή και η ονομασία «Singing Sans»

Eurovision 2026: Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού έχει διχάσει τους fans – «Σαν παιδική κάρτα γενεθλίων»

Η Eurovision αλλάζει σελίδα, αλλά η νέα της εμφάνιση έχει διχάσει το κοινό. Η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU) παρουσίασε το νέο επίσημο λογότυπο του διαγωνισμού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από την Eurovision 2026 και για τις επόμενες διοργανώσεις.

Παρότι η αλλαγή έρχεται ως φόρος τιμής για τα 70 χρόνια του διαγωνισμού, οι fans στα social media εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκειά τους, ζητώντας την επιστροφή του παλιού λογότυπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Eurovision 2026: Ο 70ος διαγωνισμός θα λάβει χώρα στη Βιέννη στις 12, 14 και 16 Μαΐου – Η επίσημη ανακοίνωση

Η αλλαγή και η «Singing Sans»

Το νέο λογότυπο διατηρεί την εμβληματική καρδιά στο κέντρο, αλλά η γραμματοσειρά έχει αλλάξει εντελώς, με τη νέα ονομασία «Singing Sans».

Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι ότι το πρώτο γράμμα «Ε» δεν είναι πλέον κεφαλαίο. Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει επίσης μια ειδική 3D καρδιά για την 70ή επέτειο, η οποία έχει 70 επίπεδα, ένα για κάθε χρόνο του διαγωνισμού.

Η ανανέωση, που έγινε σε συνεργασία με το βρετανικό στούντιο branding PALS, έχει ως στόχο να κάνει τη Eurovision πιο εμφανή στις ψηφιακές πλατφόρμες και να την προσεγγίσει σε νέο κοινό.

Ο Martin Green, διευθυντής της Eurovision, δήλωσε: «Αυτή η ανανέωση της εικόνας αποτελεί φόρο τιμής σε 70 εξαιρετικά χρόνια και οδηγεί τη μάρκα σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρή, ζωντανή και γεμάτη καρδιά – όπως και το ίδιο το φεστιβάλ».

Οι ααντιδράσεις των fans

Ωστόσο, παρά τις καλές προθέσεις της EBU, το νέο λογότυπο περισσότερο απογοήτευσε παρά ενθουσίασε τους fans. Οι «euro-fans» έσπευσαν στα σχόλια των social media για να εκφράσουν την αντίθεσή τους, θεωρώντας το νέο λογότυπο «φθηνό» και «μονότονο», σε σχέση με το παλιό που είχε καθιερωθεί από το 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αλλαγή, που είχε στόχο να εκσυγχρονίσει την εικόνα του διαγωνισμού, τελικά προκάλεσε την αντίθετη αντίδραση, με το κοινό να ζητά επίμονα να επιστρέψει η παλιά, αγαπημένη ταυτότητα της Eurovision.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ