Mετά το Travel+Leisure, η Μήλος κέρδισε μια ακόμα ψηφοφορία αναγνωστών, αυτή τη φορά από το βρετανικό Guardian.

Η αξία παρόμοιων διακρίσεων είναι ανεκτίμητη αν ληφθεί υπόψη ότι εκατομμύρια πρώην και μελλοντικών επισκεπτών του νησιού το επιλέγουν με βάση δικά τους και μόνο κριτήρια.

Και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η επιλογή και η κατάταξη είναι εντελώς άδολη και όχι καθοδηγούμενη, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ειδήσεις σήμερα:

Ο “λαός” του Twitter θυμάται – Οι καλύτερες φάσεις από όλους τους κύκλους του Survivor

Πώς θα δουν τα αποτελέσματα για τα δημόσια ΙΕΚ οι υποψήφιοι των Πανελληνίων 2022

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις