Αυξήθηκαν τα προβλήματα στις αντλίες βενζίνης των αυτοκινήτων από νοθευμένα καύσιμα.

Ο Βασίλης Γκόγκας, μηχανικός αυτοκινήτων, διατηρεί συνεργείο αυτοκινήτων από το 1987 στο Χαλάνδρι και εξηγεί τι ακριβώς συμβαίνει.

“Κάθε ημέρα ένα με δυο αυτοκίνητα μου έρχονται με προβλήματα από νοθευμένα καύσιμα. Τι να προσέχει ο πελάτης; Να μην βάζει φθηνά καύσιμα. Να βάζει από πρατήρια που τα ξέρει, κεντρικά της γειτονιάς του ίσως”, λέει.

Πως θα καταλάβουμε ότι μας έβαλαν νοθευμένο καύσιμο:

“Δεν θα λειτουργεί σωστά. Θα τρέμει ο κινητήρας, δεν θα τραβάει. Αν είναι σε κλειστό χώρο σε γκαράζ θα μυρίζει έντονα, άσχημα πολύ και θα του βγει και ένδειξη στο καντράν… Μπορεί και να μην βάλει μπρος καθόλου”, εξηγεί.

Το DEBATER σας δείχνει σε εικόνες πώς είναι η αντλία καυσίμων που περνάει το νοθευμένο καύσιμο (βρωμισμένη) και πως το καθαρό καύσιμο.

Το ποτήρι με το Χ έχει νοθευμένο καύσιμο, ενώ το άλλο είναι καθαρό:

Πόσο θα κοστίσει η επισκευή του αυτοκινήτου που χάλασε από νοθευμένα καύσιμα;

“Αν έχει προλάβει να κάνει ζημιά η νοθευμένη βενζίνη. Έχει κάψει και τα μπεκ (τα οποία έχουν κάπου μικρά φιλτράκια που βουλώνουν), το κόστος ξεκινάει από 200€ αν είναι τα πιο απλά αυτοκίνητα, τα πιο παλιά πριν του 2000. Είναι πιο μικρό το κόστος“, εξηγεί.

“Αν είναι άμεσου ψεκασμού είναι πιο καινούργια είναι πολύ μεγάλο το κόστος. Και για την αντλία και για τα μπεκ. Φανταστείτε έχουν 4 μπεκ το πιο απλό αυτοκίνητο, το κάθε μπεκ έχει από 300-400€ το κάθε ένα!”, τονίζει.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα

Πέμπτη με ζέστη και δυνατά μελτέμια στο Αιγαίο

Ζώδια – Αυτές είναι οι καλές και οι κακές ημέρες του Αυγούστου!

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις